@ tugce Waarschijnlijk is je beebje met zijn handjes langs je buikwand aan het grabbelen zal ik maar zeggen. Dus met de vingertjes jou een beetje aan het kietelen. Ik weet niet of het nu al zo is maar rond deze tijd gaan geloof ik ook de nageltjes groeien en dat zorgt weer voor extra gekriebel
Mijn kleintje lag bij de laatste controle met zijn koppie naar beneden....ik vind het moeilijk om zelf te voelen hoe hij ligt. Ik voel hem vaak rond mijn navel bewegen, soms ook in mijn zij, en regelmatig rake klappen richting mijn blaas waardoor ik meteen naar de wc moet!! Ook heeft hij regelmatig de hik, die voel ik dan helemaal onderin, vlak bij mijn schaambeen.
mijn dochter ligt met haar hoofdje naar beneden, kont tegen mijn ribben en benen in mijn rechterzij, waar ik haar ook het meeste voel
Ons kindje heeft nu nog de ruimte om te draaien met 26 weken, maar ik voel haar meestal of echt heel erg laag in mijn buik, of heel hoog rond mijn navel. Nooit in het midden van mijn onderbuik eigenlijk! En het meest onderin.