geboorte bedankje op peuterspeel school

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door floorfilla, 18 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. floorfilla

floorfilla Actief lid

27 feb 2007
    154
    0
    0
    hallo

Ik heb een zoon van bijna 2 en half en laatst had iemand op peuter speel school een zusje gekregen en de hele groep kreeg soort geboorte bedankje (een fles met snoepjes met kaartje er aan.
    maar nu is mijn vraag hebben jullie dit ook gedaan en zo ja wat was jullie traktatie of heeft iemand ideeetjes,fotos zijn welkom
    ik ben er namelijk ér niet over uit ,en wil me ook niet verplicht voelen,en voel me daar door wel verplicht.

2. Kussentje

Kussentje Actief lid

4 jul 2009
    367
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb zelf nog geen ouder kindje, maar mijn mening is dat je je niet verplicht hoeft te voelen omdat een ander iets bedenkt te doen.

Als je toch iets wil maar niet te duur of te veel moeite kun je misschien gewoon beschuit met muisjes laten uitdelen (of misschien met gestampte muisjes als de kindjes nog te klein zijn voor muisjes.... :)). Of gewoon lekker cakejes met roze of blauwe glazuur of weet ik veel wat. Het hoeft natuurlijk niet te duur te zijn en/of veel moeite te kosten.

Als je dat wel wil, genoeg te bedenken, dan spui ik nog wel ff :)

3. floorfilla

floorfilla Actief lid

27 feb 2007
    154
    0
    0
    nou ja ik bedacht me net een roze/blauwe badeendje met een klein kaartje er aan van hoera .... een broertje/zusje
    of een belle blazer had al wat gezien en hij lijkt me ook leuk om zelf iets te maken voor de groep

4. theangels

theangels Bekend lid

20 jul 2008
    751
    0
    0
    lerares
    Alkmaar
    Lekker makkelijk. Lange vingers met slagroom en muisjes ( gekleurde mogen ze allemaal wel hebben)

Deel Deze Pagina