Hoe ligt de baby

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Mamamama, 26 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shopaholicnl

Shopaholicnl Fanatiek lid

3 mrt 2013
    2.775
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Tot nog toe een paar echos gehad en ook hier lag ze elke keer met dr koppie naar benee :)

2. Maira11

Maira11 Niet meer actief

Tot nu toe eigenlijk altijd in stuit, ik zou verder niet weten hoe ze ligt. Maar links is mijn buik wel het hardst en daar is ook het hartje te vinden, maar wat dat nou zegt weet ik niet.

3. Pinokkio89

Pinokkio89 Niet meer actief

Tijdens de echo's was hij constant aan het draaien hihi, maar hij ligt wel het liefst met z'n hoofdje rechts..

4. Prinsessa

Prinsessa Niet meer actief

Hier ligt ze tot nu toe bij elke echo met het hoofdje naar beneden.

5. DotjePK

DotjePK Bekend lid

11 nov 2012
    959
    0
    0
    Hilversum
    Luie beeb, lounge-positie :D Op de echo kan er nog net een zwaai van af, maar verder doet mevrouw niet zo veel

Koppie rechts, voeten linksonder gekruisd en liggend op de rug. Ik heb de indruk dat nu ze groter wordt ze nog hetzelfde ligt, maar dat de pootjes richting mijn ribben gaan....

6. Mamamama

Mamamama Actief lid

28 mrt 2011
    430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vraag me al de hele dag af wat ik nou precies voel.

Als ik met mijn hand of mijn vingers net onder mijn ribben voel of druk dan klopt het. Net alsof de baby schopt want mijn hand wordt wel terug geduwd uiteraard lichtjes. Ik voel het nergens anders alleen net onder mijn ribben en boven mijn navel - links.

Kan de baby met 20 weken al zo hoog zitten met de voetjes? Of is dit de hik? Wat kan het zijn?

:)

Deel Deze Pagina