hallo, hebben jullie daar ook last van, ik heb voortdurend drang om te plassen, maar mijn blaas is leeg... echt vervelend gevoel is dat. bij mijn vorige echo lag het kindje dan ook met de voetjes naar beneden, dat verklaart al veel, maar leuk is het niet. zou het kunnen dat ik de baby daardoor iets later ga voelen omdat ze altijd op mijn blaas ligt te stampen?
Ja daar heb ik ook last van... En helaas altijd wanneer ik ga slapen; want dan lig ik net tien minuten in bed (nadat ik eerst de wc bezocht heb) en dan moet ik weer. En dan plas ik helemaal uit, en dan ga ik liggen, en dan gaat hij weer zitten rommelen en dan moet ik weer voor 2-3 druppels mijn bed uit. Erg vermoeiend! En hij ligt hier met zijn hoofd/vuistjes naar beneden...
ooooh wacht maar Ik ben nu 33weken en madam knuffelt / stampt mijn blaas continu & niemeer zachtjes als enkele weken terug.. echt rake klappen! Ik voel mijn meisje al vanaf 16 weken goed bewegen.. maar men placenta ligt wel achteraan
Hier ook met de voetjes naar beneden, en geloof me als dat het pijn doet als je een flinke trap in je blaas krijgt. Aandrang om te plassen heb ik sowieso de hele zwangerschap al, en meestal ook maar 3 druppels en toch geen blaasontsteking.
Eerste wat ik dacht bij het leven van je verhaal is ook... Blaasontsteking. Ik laat het iedere 4 weken testen voor de zekerheid, maar goed, ik heb ook een slechte blaas Ik merk wel dat ik n vaker moet plassen, en als ik te lang wacht, en ons meisje trapt naar beneden, dan moet ik hollen! (voor zover dat gaat met mijn BI)
Ahh zo herkenbaar. Onze man ziet mijn blaas ook aan voor spring kussen (en mijn maag als boksbal) Ligt ook met zijn voetjes beneden en is echt heeeeeeeeeel erg actief. Als ik een uurtje baas over blaas ben klap ik in mijn handen haha
Oh dat wordt alleen maar erger ik ben vaak net geweest en mag ik gewoon weer lopen omdat er iemand dat leuk vindt om tegen aan te spartelen
Ja hoor hier ook! Maar niet druppels nee gewoon weer een flinke plas. Zelfs als ik 5 min geleden ben geweest. Is gelukkig niet elke dag. Mevrouw is nu ook weer lekker druk in mijn buik. Heerlijk ik geniet er echt van. Nu ik mijn kleintje voel, voel ik me echt zwanger en dan nemen we het plassen, maagzuur en opstoten maar voor lief
Heel herkenbaar. Bij mij komt het doordat de baby al erg laag ligt en met het hoofdje op mijn blaas. Ik moet soms vanuit het niets exht rennen naar de wc. Vervolgens ben ik bi de wc en dan komt er bijna niets
Herkenbaar!!! Hier ook vanaf begin(zo richting 20 weken)dat de kleine mijn blaas als trampoline gebruikt(of als hoofdkussen). Met 20 weken echo vroeg echoscopiste zelfs of ik vaak moest plassen, ja dus...Tja, kleine lag lekker diep, met koppie op blaas te duwen! Al ben ik nu al bijna 30 weken(banner klopt niet), toch ligt kleine nog erg graag beneden in mijn buik de boel te terroriseren, hihi. Soms plas ik bijna in mijn broek. Ook trappen aan de zijkant van mn buik is tegenwoordig leuk, zeker als mama lekker op haar zij ligt in bed...Ook word ik vaak gekieteld onder en in de buurt van mn navel. Laatst bracht ik een beker koffie naar mijn man, wist niet hoe snel ik 'm neer moest zetten en mijn buik moest grijpen, hahaha! Eergisteren had kleine een hele drukke dag/avond. Niks anders dan trappen, rondtollen en weet ik het allemaal. Gisteren was het erg rustig, hartstikke moe waarschijnlijk, haha! Het valt nu ook wel mee, hoewel die tegenwoordig wel zijn vaste tijden heeft van "gymnastieken". Ik geniet er voor 99% van, die ene % dat ik er niet van geniet is als ie zo hard in mijn zij trapt dat het zeer doet, heel onrustig is als ik wil slapen en ik om de haveklap naar de wc moet(lig je net lekker in bed, moet je wéér...).