Moeilijke keus

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door kim1205, 25 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kim1205

kim1205 Lid

7 okt 2007
    65
    0
    0
    Kinderopvang
    Amsterdam
    Hoi,

Mijn man en ik hebben de keus gemaakt om voor een kindje te gaan. Heel leuk, maar voor ons heel erg spannend. Ik heb een erfelijke ziekte waarbij de kans 50 % is dat - mocht ik zwanger raken- het kindje dezelfde ziekte zal krijgen. Ik heb een hele milde vorm, ( op m'n 15e aan mijn rug geopereerd, en nog een aantal klachten) het is niet te bepalen of vast te stellen welke vorm het kindje zou krijgen.

Bij 11 weken zwangerschap moeten wij naar het ziekenhuis voor een vlokkentest. Bij een negatieve uitslag zal de zwangerschap afgebroken worden, een ernstige vorm van de ziekte wil ik het kindje niet aandoen. We hebben er lang over na gedacht en zijn ook al ruim een jaar met adoptie bezig. ( de procedure loopt gewoon door ondanks dat we ook voor een zwangerschap gaan, we willen het graag allebei)

Ik vraag me af of er meiden zijn die ook bezig zijn zwanger te raken ( of zwanger zijn) die bij 11 weken ook een vlokkentest krijgen?

Groetjes,

Kim

2. bouchere

bouchere Niet meer actief

hoi ,
    goh das niet niks zeg,ik wens je alvast alle sterkte.
    de vlokkentest valt opzich wel mee,voelt wel wat ,maar niet zoveel als je je voorstelt.
    ik heb vlokkentest gehad bij 14 weken omdat ik een combi uitslag had van 1 op 8 en had (gelukkig) binnen week de uitslag.
    normaal staat er 10 dagen voor.

Deel Deze Pagina