geslachtsbepaling

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door makey, 23 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. makey

makey Fanatiek lid

16 feb 2006
    1.999
    0
    0
    Morgen gaan we voor een geslachtsbepaling, ik denk zelf een meisje maar heb vanacht gedroomt dat het een jongentje word :D :confused: haahha.

Acht het maakt ook niet uit we hebben al een jongenentje maar t maakt mij niet zoveel uit.

BEn op een een of andere manier bang dat t kindje niet meer leeft omdat ik deze niet zo duidelijk voel mn zoon die knalde er al vanaf 15 weken op los dat was heel apart maar deze heel af en toe.

Wie heeft met dit termijn ook een geslachtsbepaling laten doen?

2. rce86

rce86 Bekend lid

19 sep 2008
    605
    0
    16
    Amersfoort
    hai,
    Ik heb met precies 16 weken een geslachtbepaling laten doen en het was overduidelijk!
    Ik was ervan overtuigd dat het een meisje werd maar droomde wel steeds dat het een jongetje was. Bleek dus ook zo te zijn;)
    De echoscopist was verbaast dat ik hem nog niet voelde (slank figuur en placenta achter) Ik voel hem nu sinds een week pas echt!
    Veel plezier!

3. fioon

fioon Fanatiek lid

9 dec 2006
    1.361
    1
    0
    Flevoland
    Succes!

Ik heb tijdens mijn vorige zwangerschap ook laten kijken naar het geslacht met 16 weken, maar dit hadden ze toen fout. Jongetjes zijn altijd wat duidelijker te zien. Als ze meisje zeggen, zou ik sowieso een slag om de arm houden.
    Vraag je ook even een foto ervan? Dan kunnen we hier meekijken!

4. iniminie

iniminie Bekend lid

11 okt 2008
    974
    0
    0
    spannend,spannend en nog is spannend :D
    veel plezier en laat je het weten?

5. sinada

sinada Niet meer actief

Hier een echo met 16 weken en 2 dagen. Ik dacht vanaf het begin een meisje mijn hubbie sinds week 13 ook en droomde beide over een jongen. Maar het is een meid hoor

6. Mei2009mama

Mei2009mama Actief lid

8 sep 2008
    334
    0
    0
    Wij hebben het laten doen met 16w2d. Was duidelijk een meid.. Lag er wel heel goed voor ook. En gisteren met de 20 weken echo is het bevestigd!

7. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Ik heb gister een geslachtsbepaling laten doen, dus met 16,2 wk. Ze zeiden, zonder twijfel een meisje, maar nu heb ik de foto op het forum gezet ( zie mijn album ) en de meeste mensen denken een jongen!

Nu kan ik me vrij weinig herinneren van de echo zelf, was helemaal in extase haha. Weet wel dat ze van alle kanten hebben gekeken. Maar de foto in mijn album,.. sja als ik dat zie zou het ook een balzakje kunnen zijn ...

Wacht nog ff af tot 20 wk echo dus.

@ sinada en meimama: Hebben jullie er een foto van?

8. makey

makey Fanatiek lid

16 feb 2006
    1.999
    0
    0
    Ik laat t julie zeker weten en fotos zal ik wel meekrijgen dus dan ga ik proberen ze erop te zetten

9. makey

makey Fanatiek lid

16 feb 2006
    1.999
    0
    0
    En het word weer een ZOON!
    wij zijn heel erg blij!
    foto s zal ik eerdaags proberen te plaatsen

10. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Gefeliciteerd! Ik zie dat we op dezelfde dag uitgerekend zijn trouwens :)

Shopse en geniet ervan!

11. berbel

berbel Fanatiek lid

25 nov 2005
    2.800
    96
    48
    Bij 16 en 20 weken kregen we een zoon, bij 24 weken een dochter en het werd een dochter!

12. makey

makey Fanatiek lid

16 feb 2006
    1.999
    0
    0
    Ja dat kan ook gebeuren.

Dit was wel heeeel erg duidelijk een jongen.

13. LoveMeGirl

20 dec 2008
    46
    0
    0
    Ik was 18 weken zwanger wou graag wel weten wat het werd de vl zei zo aan het hartje te horen een meisje (hou je daar nie al te veel aan vast)
    bij de 20 weken ego (was toen 21 weken) konden ze niets zien omdat het eigenwijs weg draaide en lag te schoppen, slaan hahahaha maar zo ver hij kon zien was het een meisje (was niets zker dus moest ik me der weer nie aan vast houden)
    toen ik 23 weken was kwam ik bij de vl ik vroeg aan haar of ze even wou kijken op de ego wat het nou werd, het is een meisje! :D hahahaha

14. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    zo makey je droom had gelijk dus ;) even een snelle omzettende voorbereiding was het waarschijnlijk. :D gefeli met je jongen :D

15. debke83

debke83 Fanatiek lid

24 jun 2008
    3.588
    0
    36
    Beek-Limburg
    ooooh ik kan ook niet wachten tot ik t eindelijk weet:) nog 2,5 week en dan de 20 weken echo hoop zo dat ze het gaan zien!

16. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    ik nog een week en 3 dagen.. woohoo! en dan hopen dat we wat te zien krijgen natuurlijk haha

17. makey

makey Fanatiek lid

16 feb 2006
    1.999
    0
    0
    wat spannend!

18. Butterfly1

Butterfly1 Niet meer actief

Mijn man wilde het geslacht super graag weten en wij hebben het toen gezien op een pretecho van 15 weken en 5 dagen. Het kan al redelijk snel. Wij hebben toen nog 6 keer bevestiging gehad. Zowel bij de 20 weken echo als bij de 3d echo's die volgde (was helemaal gek op de 3d echo's vond ze zo mooi dat we elke 4 weken gingen. Was ook leuk voor mijn man omdat die alleen mijn buik maar zag groeien en het af toen kon voelen en zo kreeg hij ook een beetje een "band")

19. fioon

fioon Fanatiek lid

9 dec 2006
    1.361
    1
    0
    Flevoland
    Heb je ook foto's van de verschillende weken Butterfly?

Leuk dat jullie zo vaak gingen voor een 3d echo!

Deel Deze Pagina