Ik voel hier ook alleen schopjes net boven mijn schaambod, soms eens iets hoger. Voor de rest voel ik haar nergens... Hier lag ze donderdag, helemaal opgerold zo laag als ze kon, de gynaecoloog had veel moeite om haar duidelijk in beeld te krijgen omdat ze zo laag lag...
Ons mannetje ligt ook echt helemaal laag rechts net boven mijn schaambod. Voel hem bijna alleen daar dus zal een fijn hoekje zijn hihi. Heel af en toe eens wat bewegingen links maar meestal dus rechts.
Helaas nog steeds in stuitligging.. Net zoals m'n erste dochter.. Hopelijk draait deze nog komende week, maar heb er een hard hoofd in. Anders een draaipoging. Hopelijk gaat deze wel lukken, en anders wordt het toch helaas weer een ziekenhuis bevalling in stuit, terwijl ik echt een hekel aan het ziekenhuis hebt, vooral sinds m'n vorige bevalling.. Zou zo graag thuis willen bevallen!
Met haar hoofdje naar beneden, flink diep. Ik dacht eerst ook dat ze in stuit lag omdat ik heel laag veel beweging voelde, maar dat waren dus echt haar handjes. Nu voel ik zowel haar handen als haar benen/voeten/billen. Kan het niet echt onderscheiden. Ze ligt wel vaak met haar voeten naar links en dan mag ik niet op mijn linker zij liggen want daar ligt zij al
Hier voel ik 'hem' vooral rechts maar ook wel links dus er wordt regelmatig gedraaid. Ben nu 18.2. Volgende week weer echo, ben benieuwd naar de ligging. De eerste lag al vanaf 20 weken met zijn koppie in mijn bekken en is 1x dwars gaan liggen ergens aan het einde (auw!). Gelukkig vond hij dat ook niet fijn dus snel weer terug gedraaid. Hem voelde ik met zijn billen links en beentjes midden en rechts bovenin.
Geloof dat ik te maken heb met een acrobaat in mijn buik... Hij zwemt rond en rond en rond en rond.... Links rechts, trapt ie maar ook boven beneden en in t midden haha
Hier met koppie naar beneden en voetjes/beentjes links, prikken lekker in m'n zij voel beweging ook met name onderin (auw!) en links/midden ter hoogte van navel. Daarboven is de placenta dus daar voel ik bijna niks.
Hier ligt ze met haar hoofdje boven, rugje links of rechts en voetjes wisselend beneden of aan de zijkant. Voel het getrappel vaak laag, en verder een been in mijn zij of het hoofdje wat ze nog wat verder omhoog drukt. Bijna 31 weken nu.
hij heeft heel lang met de benen naar beneden gelegen. Nu twee weken hoofd omlaag en indalen maar. Zijn billen wisselt hij gedurende dag af. Van links naar rechts... hij schopt nu gelukkig niet meer tegen mijn ribben.
Geen hoogte van te krijgen . Tenminste, ik voel altijd prima hoe hij ligt, alleen ligt hij minstens 3x per dag anders. Vrijdag had ik met precies 30 weken een echo en zei de echoscopiste blij dat hij met zijn hoofdje beneden ligt. Ik zei nog 'ja...voor hoe lang?' en hoepla, hij draaide direct in een stuit. Ze wist niet wat ze zag, haha. Toen ik vanmorgen in bed lag, lag hij dwars, maar nu weer met zijn koppie boven.
Onze kleine heeft een duidelijke voorkeurshouding zijnde: hoofd boven, benen onder en voeten en armen naar mijn rechterkant van mijn buik. Daar voel ik em 9,5 van de 10 keer, maar ik hoop wel dat ie ergens nog gaat draaien