Ik had me al bij de eerste voorgenomen om er wel een beetje toonbaar bij te blijven lopen. Ik heb dan ook redelijk wat, in mijn ogen, leuke zwangerschaps broeken gekocht en ik draag daar tot nu toe eigenlijk voornamelijk shirts op van voor mijn zwangerschap. Ik ben nu 37 weken zwanger en ik heb net nog wat dingen erbij gekocht omdat ik me ineens bedacht dat ik na mijn bevalling niet meteen weer mijn oude kleding aan kan. Dus ik vind zelf dat ik er nog wel goed bij loop eigenlijk. Het elke dag opmaken valt me wel wat zwaar moet ik zeggen maar ook dat probeer ik wel te doen.
Haha hoe loop ik erbij?? Als ik de deur niet uithoef loop ik in een veels te grote huisbroek maar zit superlekker (niks wat om mijn buik zit) en een t-shirt of topje, geen make-up en haar snel op een knot. Als ik wel de deur uitga dan is het vaak een positiejeans of legging met rokje en een fleurig shirt en make-up en mijn haar of snel op een knot of gestijld. Soms als de deur niet uithoef en mijn man is thuis denk ik "Ik zal me eens mooi maken voor mijn mannetje, altijd een zombie in huis is ook zo wat" Ik vind het echt het fijnste om iets aan te hebben wat niet om mijn buik zit of een positielegging. Vaak als ik op de bank zit dan maak ik gelijk mijn buik bloot, even vrij haha.
thuis :traininsbroek met shirtje buiten: 1 van mijn positiebroeken op dit moment zijn de linnenbroeken van de miss etam favoriet bij mij met daarop een positie t shirt/jurkje owja en birkenstocks zit heerlijk
thuis altijd joggingbroek aan met makkelijk shirt, buiten de deur wel spijkerbroek of pantalon ma dan met sportschoenen of slippers En jep hier ook altijd de buik bloot in huis
Ik besteed net zoveel aandacht aan mezelf als voor de zwangerschap, zorg dat ik er leuk uit zie, maak me op als ik de deur uit moet. Gisteren weer bij ds kapper geweest. Thuis wel lekker een joggingbroek als ik een spijkerbroek aan heb gehad maar met de jurkjes en leggings hoeft dat niet. En na de zwangerschap ga ik hier weer mee door ik wil geen onverzorgde moeke worden die alleen maar voor het kind gaat (zoals mijn eigen moeder wel deed) ik denk ook belangrijk voor je eigenwaarde!
Oh ja ik kan ook geen schoenen meer aan maar het mijn, slippercollectie uitgebreid zodat ik altijd een paar heb die bij mijn outfit passen...
ik draag veel basic shirtjes van H&M of tuniekjes met positiebroek en soms n buikband maar heb t zo benauwd dat die buikband al gewoon blijft liggen Waneer ik werk heb ik een makkelijke broek aan met n shirtje , zo min mogelijk poespas als t ff kan . Als ik weet dat ik de deur niet meer uit hoef , zorg ik dat mijn kinderen in bad zijn geweest en de pyama aan hebben en dan trek ik die zelf ook aan is vaak al om 16:00 als de oudste uit school is heerlijk .
thuis: met de blote buik vind ik echt heerlijk vooral met warm weer heerlijk in huis zo weinig mogelijk kleding werk en buitenshuis: veel leggings met buikbanden heb ik echt stuk of 20 in combinatie met open blouse of een vest
ohja en t liefst heb ik of helemaal niets of slippers aan voor mn zwangerschap heb ik n lading laarzen gekocht en sneakers maar die kan ik niet meer verdragen haha hoop dat het na de zwangerschap wel weer lukt
Doordeweeks voornamelijk zwangerschapsjeans met iets wat nog over mijn buik past Ik moet voor mijn werk een broek aan met bovenkleding van mijn werk, dus dan is een broek handig. Ik heb qua shirts zo ongeveer de zwangerschapslijn van H&M leeggekocht. Lekker voordelig en veel luchtige dingetjes. In het weekend draag ik ook wel jurkjes met legging. Thuis gaat aan het eind van de middag vaak toch mijn joggingbroek aan omdat die nou eenmaal het zachtste is. Ik loop trouwens nooit met blote buik! Woon in een doorzonwoning met voor en achter inkijk De buren hoeven nou eenmaal niet alles mee te krijgen.
I lovvvve my birkenstocks op dit moment haha!!Verder probeer ik me toch elke dag wel in iets "netjes"te hijsen dit is wel vaak een legging met een leuk jurkje!!! Maar savonds verander ik in hannah tokkie haha!!
Overdag meestal jurkjes met een legging of een rokje. Broeken zitten me niet lekker meer. 's Avonds heb ik vaak een pyamabroek aan, maar zit ook vaak gewoon in mijn ondergoed. Ik heb thuis ook altijd mijn buik bloot! Ben er heel trots op, mooie buik, geen striemen.