Wow, alles weg. Erg jammer, niet alleen voor ons maar natuurlijk ook voor de beheerders van de site. We gaan gewoon verder waar wij waren gebleven toch mei mammies? Show hier je buik
Vorige week al wel een redelijk buikje vond ik zelf en net als onze topics was ook mijn buikje vanmorgen weg! Nou ja, voor mijn gevoel een stuk minder dan...
och gewoon vaak geneg passen bloemm dan kun je hem nog bij laten stellen als het nodig is. Vagans super hoor die buik. xxx JOyce
Hey Meiden, Al een mooie buikfoto gezien, jammer dat de andere topic weg is Dan maar opnieuw 1tje plaatsen 10w1d
Mooie buikjes weer dames! Jammer inderdaad dat al die andere foto's weg zijn, maar ik zal zelf ook nog mijn foto van 8,5 plaatsen
Wat een grote buiken al meiden!! Hier nog geen buikje te zien. Niet eens opgeblazen darmen ofzo. Dus ik wacht nog even met plaatsen, hebben jullie niet zoveel aan
ik ben nu 7 weken zwanger, maar bij mij ook nog helmaal niets te zien!! (best beetje jamer) als er wat te zien valt maak ik een foto! ik heb maandag de 18de eerste afspraak bij de verloskundige, en de 29ste de eerste echo!! spannend!
bij mij is ook nog niets te zien.. ja okee ik ben Op zn hoogst nog maar 6 weken maar de vorige keer toen t mis ging had ik ook niets!!! nou ja dat komt wss ook omdat ik een stevige meid ben maar wat leuk dat het bij een aantal van jullie al wel goed te zien is! mooi hoor! zelf ben ik uitgerekend op 28/29 mei tenminste volgens de vk en kga het 18 okt meemaken waneer! kan net zo goed juni wezen maar voor nu is het nog mei!
Weetje ik ben ook al dikker van me zelf dus niet alles is zw buiken bij de. Tweede zie je het eeder. Bij mijn eerste duurde het ook erg lang
bij mij begon je pas iets te zien met een week of 17. Begon erg langzaam maar nu lijkt het soms alsof m'n buik elke dag meer groeit!