hoe los ik dit nu op

Discussie in 'Gezondheid' gestart door appeltje81, 17 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. appeltje81

12 mrt 2012
    81
    0
    0
    mijn dochter
    ik moet naar de tandarts
    eigenlijk moet ik een kroon maar dat stellen we nog maar even uit vanwege mijn zwangerschap maar nu brokkelt de tand af en moet hij dus gemaakt worden het is even een nood oplossing
    maar nu is het probleem ik kan niet op mijn rug liggen
    ik wordt dan niet lekker vanwege de bloedvaten in mijn rug die dan worden dicht gedrukt
    en ook omdat ik dan benauwd wordt en pijn in mijn buik krijg
    herkent iemand dit?
    hoop dat er een oplossing is

2. mammied

mammied Actief lid

14 jun 2011
    108
    0
    0
    huisvrouw
    NULL
    Wat vervelend voor je! Zou het geen idee zijn de tandarts dit uit te leggen? misschien hebben hun wel een oplossing. Of dat je iets omhoog mag liggen alsnog? Hoop dat je snel geholpen kan worden. su6

3. Babette8

Babette8 Bekend lid

29 nov 2011
    727
    0
    0
    Ik begrijp je goed, ik ben voor controle naar tandarts geweest. Het lag ook niet echt prettig en bij jou gaat het lang duren. Misschien van tevoren even tandarts bellen en erover praten?

Sterkte!

4. appeltje81

12 mrt 2012
    81
    0
    0
    mijn dochter
    de tandarts is al op de hoogte de laatste keer dat ik er was ging het na een paar minuten al fout maar het is ook niet echt een bekend probleem dus ook moeilijk uit te leggen aan mijn tandarts
    dus zit er nu zo tegen op

5. Zonnebloem25

Zonnebloem25 Actief lid

18 mei 2012
    431
    0
    0
    Mijn tandarts legde mij met 34wk zwangerschap in een houding dat ik absoluut niet benauwd werd. Was hier ook angstig voor, maar op de een of andere manier lag ik zo dat het mee viel, het kan dis wel.

6. appeltje81

12 mrt 2012
    81
    0
    0
    mijn dochter
    fijn dat je tandarts er zo rekening mee houd veel weten niet dat je er heel erg beroerd van kan worden in mijn vorige vorige zwangerschap werdt de arts zelfs boos in het het ziekenhuis
    hoe moest je gaan leggen bij de tandarts?

7. Zonnebloem25

Zonnebloem25 Actief lid

18 mei 2012
    431
    0
    0
    Ik lag wel naar achteren, maar niet helemaal plat. Ik kon het makkelijk volhouden in ieder geval.

Deel Deze Pagina