Heey dames, Heb ff een vraagje. 's nachts lig ik het liefst op mijn zij omdat dit comfortabel ligt. Dan na een tijdje slaapt mijn schouder en benen dus dan draai ik op mijn rug. Alleen als ik dat doe heb ik sinds een week enorme last van mijn buik. Net boven mijn navel heb ik dan over de breedte van mijn buik veel pijn, inmiddels zoveel dat ik niet meer op mijn rug kan liggen. Iemand van jullie ervaring ermee? Hoe komt dit en kan ik er iets aan doen? XXX roompje
Misschien een druk op je baarmoeder of je banden. Ik kanzelf ook niet op mijn rug liggen omdat het een niet prettig gevoel geeft , geen pijn hoor. Op je zij kan je misschien iets tussen je benen leggen. Ik heb zelf zo'n voedingskussen waar ik mee slaap. Ik vind het heerlijk maar er zijn er genoeg die het niks vinden . Je kan ook een eerst een deken soepel oprollen en het uittesten.
Ik gebruik idd ook de voedingskussen. Vind het ideaal! Had vaak, als ik te lang op mn zij lag, last van bekken/rug en soms idd ook slapende lichaamsdelen, maar met het voedingskussen is dat een stuk minder.