Hallo, Ik ben sinds 3 dagen over op 2 flessen, s'ochtends geef ik een papfles 250cc, in de middag +/-200 cc halfvolle melk wel uit een fles. Als laatst voor het slapen een papfles. 250cc. Hoe en wanneer zijn jullie op 2 flessen gegaan? groetjes,
Uhm dan zit je toch op 3 flessen? Wij zitten hier ook nog op 3 flessen. Naja bij de lunch is het vaak een beker. s Ochtends en 's avonds een fles melk. Eigenlijk mag de avondfles er hier allang af, maar hij kan echt nog niet zonder....
Ik gen sinds kort de middagfles vervangen door thee. Mijn dochter krijgt in de ochtend en in de avond nog een fles. Ik ben daar rond tien maanden mee begonnen Groetjes Firella
Wij zijn met ruim 11 maanden overgestapt van 3 naar 2 flessen. Toen i.p.v. fles na het eten, kwark gaan geven. groetjes Victoria
Met 9 maanden zijn wij overgegaan op 2 flessen, maar dat kwam ook doordat Misha dat zelf aangaf door de avondfles niet meer te willen.. Vanaf 11 maanden zijn wij de hoeveelheid melk tussen de middag wat af gaan bouwen. Met 11 3/4 maand zijn we overgegaan op gewone, volle melk. Sindsdien krijgt ze 's ochtends een bordje pap (toen 180cc volle melk + bambix, nu 160cc + bambix) en tussen de middag een flesje melk (toen 150cc, nu 100 tot 120cc)