hallo meiden, misschien een beetje een onbenullige vraag, maar vanaf welke leeftijd mogen kindjes een staartje in hun haar, onze dochter heeft zulks lang haar dat het haar vaak in de ogen hangt, ik maak meestal een babykrul bovenop haar hoofd, ze wordt dan een soort rock and roll baby 8) maar het haar groeit zo enorm dat dit moeilijk blijft zitten. Alvast bedankt voor de antwoorden! henriette
Waarom zou dat aan leeftijd gebonden zijn? Ik zou er gewoon een staartje in doen hoor Het enige wat ik altijd zielig vind staan is als de moeders er perse een staartje in willen doen, maar dat zo'n kind daar eigenlijk niet echt genoeg haar voor heeft. Dan worden er 3 haren bij elkaar gebonden in een elastiekje, en dat ziet er altijd zo strak en pijnlijk uit. Maar dat is bij jouw dochter dus niet zo.
Mijn meisje heeft ook hele lange haren, ik doe ook regelmatig staartjes in. Al vanaf 6 maanden. Ze vind het alleen maar prettig, anders hangen die hargen continu in haar ogen. Ik moet dus wel of staartjes of speltjes in doen..
ga proberen even een foto te plaatsen, ja echt ze heeft haren genoeg, leuk meiden dat dit al kan, vindt het zo grappig staan. Ik dacht dat je moest wachten totdat de schedel helemaal dicht gegroeid was maar dat is dus niet zo! in mijn album staan al wel een aantal foto's maar ik ga er nog een bij plaatsen. henriette
@laatje..... wat een schatje zeg! En wat lang haar al zeg! @jette... moppie! Ook een bos haar! Sasha heeft ook een behoorlijke bos en al 1.5 maand wel eens een staartje in. Meeste van de tijd is het gewoon coupe windhoos.
Bij Alannah kan pas nu een staartje in haar haar (13 mnd). http://www.zwangerschapspagina.nl/album_pic.php?pic_id=53634
Leuk he die staartjes? Onze dochter heeft ook al lange haartjes, ze hangen bijna in haar oogjes... dus soms maak ik al een klein staartje... foto heb ik als banner en ik mijn album...
ja leuk he, had het er toevallig vanmorgen nog over op de creche, de leidster vertelde dat haar dochtertje tot bijna 2 jaar bijna kaal was, en dat er zelfs gedacht werd dat het een jongetje was , ik vindt het wel erg leuk hoor zo'n staartje op haar hoofd! henriette
Eva heeft ook best lang haar, maar ik doe niet zo vaak staartjes in omdat ze het niet leuk vindt als ik ze indoe, en ze trekt het er ook uit en aangezien ze alles in haar mond stopt vind ik dat een beetje eng. Dus hier een scheiding links en dan de lok naar links met gel een beetje op z'n plek proberen te houden, niet echt heel goed lukt, dus het hangt regelmatig in/voor haar ogen, maar ze schijnt er niet echt last van te hebben. Nog even en het kan achter haar oor (niet dat het dan blijf zitten ofzo ). Ook maar even een foto, van 3 weken geleden:
ik doe soms wel een speldje in Esmee dr haar. ben er wel een hele poos mee bezig want ze zit niet erg stil en heb ik het er eindelijk in trekt ze het er heel vaak gelijk weer uit.