Nee nog niet haha, ik doe dat echt als die een biertje op heeft, dan praat hij makkelijker over zijn gevoel.. hij drinkt alleen in het weekend. T is niet zo dat ik hem dan wil overhalen omdat hij drank op heeft ofzo hoor. Ik wil gewoon weten hoe hij hier in staat, en van een biertje word die gewoon wat losser
Misschien moet je ook eens aan hem vragen wat er voor hem nodig is om er wel voor te gaan. Nu of in de toekomst. Misschien doet hem dat een beetje meer aan mogelijkheden denken dan aan 'nee, nooit'
ik zou hem wat ruimte geven mijn eerste bevalling was een hel. mn 2e zwangerschap ook. mijn man wilde altijd heel graag 3 kindjes maar na de 2e had ik mn buik er vol van en heb de deur keihard dichtgeknalt. voor ons geen 3e. mijn man heeft me er nooit raar om aangekeken en was er van overtuigd dat ik bij mijn beslissing zou blijven. en dat was ik zelf ook. ik had verwacht vorig jaar om deze tijd zelfs nog dat we met zn 4en zouden blijven. en toch in december vorig jaar begon ik te twijfelen.... na meerdere keren dat gevoel te hebben gehad heb ik het er met mn man over gehad ik had geen idee hoe hij er in zou staan. het bleek dat hij nog heel graag een 3e kindje wilde. ik heb er goed over nagedacht we hebben er toen veel over gesproken en toch besloten het nog een keer te gaan doen. ik was er gewoonweg niet aan toe eerder. en daarom is de deur toen ook zo hard dichtgegaan. maar weet je een deur kan altijd weer open. daarom is het een deur. laat hem met rust je kindje is nog niet eens 5 maanden!! en jij hebt het nu al over een tweede. kan me voorstellen dat hij de deur nu dicht gooit. als jij weer zo ziek bent is er deze keer wel nog een kindje waar dan voor gezorgt moet worden. voor hem is het waarschijnlijk traumatisch geweest, geef hem de tijd en laat hem nu niet al een beslissing hoeven nemen over wel of iet een 2e
Het kan zijn dat hij er nog niet aan toe is nee. Maar dan moet hij dat aangeven. Het is niet zo dat ik hem continue achter z'n reet aan zit voor een 2e kindje hoor. Hij maakt af en toe een opmerking, waar van mij een opmerking overheen komt in de trant van nog een keer? T enige wat ik van hem wil weten, is zijn gevoel hierheen. Dat hij nu nog niet wil, snap ik heel goed hoor. Dit komt heel erg aanvallend op mij over. Ben ik zo apart dan, dat ik opzich na 5 maanden wel weer een kindje zou willen?
Hallo, Heb even meegelezen. Ik denk niet dat je apart bent, maar dat je man nog in de geniet fase zit van jullie baby. Voor hem is het allemaal goed zo. En jij denkt wel alweer aan jullie toekomst. De tijdsperiode kan voor iedereen anders zijn. Wat ik zo las heb je ook geen fijne zwangerschap gehad. Maar dat jij ondanks dit het toch nog eens wilt proberen is ook al heel positief vind ik. Ik snap wel dat je man dan nu nog nee zegt, het is mss nog te vers en mss is het hem dit allemaal niet waard. Ik bedoel hiermee dat hij niet ten koste van jou nog een kindje wil. Hij is gelukkig zoals het nu is. Mag ik vragen hoe het kan dat je doof bent geworden aan een oor? Was dat alleen tijdens de zwangerschap of nu nog steeds?
Ik ben in mijn zwangerschap doof geworden aan 1 oor. Dit is nog steeds zo, en gaat niet meer over. Ik heb allerlei testen gehad, en mijn oor is precies zoals het moet zijn, alleen doet die het niet meer. Ook zit er een ruis in 24/7. Ze denken dat door het vele overgeven, en de druk die dat geeft mijn oor kapot gemaakt heeft, ze kunnen dit alleen niet bewijzen.
Heel vervelend. Ik heb zelf ook oorruis in beide oren. Gelukkig kan ik het nog wel handelen en heb ik geen hulpmiddelen nodig. Het zou best kunnen dat dit komt door het overgeven. He bah wat heb je een vervelende zwangerschap gehad. Ik vind het knap van je dat je het nog eens aandurft! Nog een vraagje: hoe weten ze dat jij bij een volgende zwangerschap ook deze klachten gaat krijgen?
85% dat de HG terug komt in dezelfde mate of erger. Suiker komt inprincipe als je het een keer gehad hebt ook terug. Bekkeninstabiliteit nagenoeg ook. Ik hoop alleen dan dat ik t gehoor aan mijn andere kant mag houden. tja ik weet nu wat ik ervoor terug krijg. En t is misschien rot in de 9 maanden dat het zo is. Maar nu ik dit weet kan ik me wel wat beter voorbereiden dan dat het me zomaar overkomt.
Ik ben ook zo bang om misselijk te worden. Ik ben het nu al heel erg na mijn eisprong dus (denk ik) laat staan als het raak is.... Ik ben ook bang om over te geven, maar goed we weten waar we het voor doen.
Ik WAS ook bang om over te geven. Maar als ik voor de avond viel al 30/40 x had overgegeven, dan denk je (ik dan) op een gegeven moment.. laat maar... toe maar.... ik geef me eraan over zeg maar.
Ik denk dat het geen zak uitmaakt of je al na 1 maand weer wilt of pas na 1 jaar. Het principe dat hij resoluut zegt .. Nee... Dat is hetgeen waar ts mee zit. En ik snap dat.
Ja dat klopt, maar het is niet voor niets dat ze zeggen: Tijd heelt bijna alle wonden! Darkangel: tuurlijk geef je je dan over. Maar gewoon de eerste keer over die drempel heen. Ik houd het altijd zo lang mogelijk binnen. Werkten medicijnen niet zoals primperan?
Nee die werkte niet. Emesafene, primperan en zofran geprobeerd. Uiteindelijk haldol en dit hielpt gelukkig wel. 15 kilo afgevallen in de zwangerschap. Ja t gaat me echt om de permanente "nee" terwijl ik vind, dat je dat niet nu al kan zeggen voor over 3 jaar in de toekomst.
Ojee zoveel afgevallen (das dan wel weer een voordeel ) Dus door die haldol werd het braken minder? Geef hem even tijd Darkangel en geniet van jullie heerlijke dochter! Mss draait hij over een tijdje bij en staat de deur dan wel weer op een kier.
pffff... gesprekje kwam iets eerder dan geplant Er zat een brief van het ziekenhuis tussen de post, of we de opslag van ons donorzaad wilde betalen. Mijn man zei meteen, nee weg ermee.... Ik kon t niet drooghouden, vond het erg moeilijk om te horen. Dus heb t gesprek daarover nu maar meteen gehouden, dat ik dus zijn kei harde NEE erg moeilijk vind, en heb verteld hoe ik het zie en hoe ik erover dacht. Ik heb de vraag van rosao gesteld. En hem aan t woord gelaten. Hij is zonder een biertje op niet erg spraakzaam, maar mijn man denk te weten hoe hij zich over 4 haar voelt.. Heb hem duidelijk uitgelegd dat dat niet kan.. je weet gewoon niet hoe je er over een aantal jaar tegen aan kijkt... Gelukkig snapt hij mijn gevoel ook. Hij heeft verteld waarom hij niet wilt, en dat is dus idd de mmm en mijn zware zwangerschap. Ik heb uitgelegd hoe we ons beter kunnen voorbereiden e.d... Hij gaat rekening houden met mijn gevoel en zijn kei harde NEE.. wel staat hij er nog hetzelfde in, maar we bewaren het zaad nog voorlopig!
Pfff moeilijk voor je meid Maar ik denk dat het positief is dit.... Hij had ook bij absoluut nee kunnen blijven en dat is niet zo ..l nou ja jullie bewaren het voorlopig. Laat m nu met rust als je dat kan en ik hoop voor je dat je ooit nog eens voor een wondertje gaat.