Waar koop ik een groot stevig speelkleed

Discussion in 'Baby en dreumes' started by minon, Nov 17, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. minon

minon Niet meer actief

Op advies van de fysio ben ik op zoek naar een groot speelkleed. Het bedoelt dat ze daarop kan leren kruipen. We hebben erg gladde plavuizen en als ze gaat tijgeren is dat slecht voor de heupen maar komt dat pas later openbaar. Maar waar koop ik een lekker groot kleed? Boxkleden zijn uiteraard veel te klein en een kleed met huisjes en weggetjes erop voor autotjes enzo is niks voor ons (meisje)

2. Justy

Justy Fanatiek lid

Jul 12, 2011
    3,548
    0
    0
    Ik heb geen idee maar wellicht gewoon een zomer dekbed van 200 x 220/240? Leuk hoeslaken er om heen en je hebt een groot speelkleed....

3. chocolaatje

chocolaatje Niet meer actief

Wij hebben gewoon een grote mat bij een doe hetzelfzaak gekocht, een groot vloerkleed. Dit gaat prima. Verkopen ze soms bij de karwij e.d.

4. Suzzert

Suzzert Fanatiek lid

May 12, 2012
    3,340
    4
    38
    Rotterdam
    ikea?

5. danielle

danielle Actief lid

Aug 17, 2010
    151
    14
    18
    NULL
    NULL
    Kijk eens op de website van de ikea. Wij hebben hetzelfde probleem met de gladde vloer en moesten op adves van de fysio ook voor zo een kleed kijken.
    Ik heb dan wel een zoontje, maar vind die kleden met wegen en auto's enzo gewoon niet leuk voor in de huiskamer. Wij hebben er nu 1 met een rand met wortels en een broccoli erop. Erg leuk!
    Zie: Kindertapijt

6. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

Mar 18, 2011
    4,859
    1
    0
    Je kan ook een gewoon tapijt oid kopen natuurlijk, Ikea heeft leuke, maar bij vloerbedekkingzaken kun je ook leuke dingen vinden!

Ik vind zelf de speelkleden van Kidzkadooz erg leuk trouwens!

7. Jo85

Jo85 Niet meer actief

Mijn moeder heeft er zelf eentje gemaakt...
    Voor onze zoon met lightning mcqueen erop...
    Ik wilde graag een wat dikker kleed en hij is dan ook gevuld met fiberfill en hij is 2 bij 2 meter...

8. februari2012

februari2012 Bekend lid

Oct 31, 2012
    689
    394
    63
    Bij Intertoys kun je een puzzelmat kopen. Dat is niet echt een kleed, maar een mat van puzzelstukken. Het voordeel daarvan is dat je de mat groter en kleiner kunt maken, door puzzelstukken eraan toe te voegen of er af te halen.

9. rijtjes

rijtjes Niet meer actief

Hier ook een meisje, maar wel een kleed gekocht met bergen en wegen enzo erop :). Ik vond dat vroeger zelf ook heel leuk en het staat ook echt wel leuk, verder kunnen straks barbies vast ook wel over de wegen wandelen mocht ze niet met auto's willen spelen :D

10. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

Mar 18, 2011
    4,859
    1
    0
    Ook waar idd, ik bouwde duplo-huisjes op zo'n kleed en had zo een leuk dorpje; echt niet per se voor jongens! Maar zelf vind ik zo'n kleed ook niet zo leuk staan in de woonkamer :)

11. Rozeroos

Rozeroos Niet meer actief

Ikea heeft een mooi speelkleed. Die heeft ook een laagje aan de onderkant zodat hij niet steeds wegschuift en niet snel vies word aan de onderkant.

12. rijtjes

rijtjes Niet meer actief

Hihi, daar heb jij weer een punt! Hier ligt hij wel in de woonkamer, echt haar speel hoek, valt mee het staat best aardig moet ik zeggen.

Share This Page