Vraagje...

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Polletjepiek, Nov 8, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Wat is leuk speelgoed voor baby van 9 maanden?
    Ik heb het idee dat ze echt wel aan iets nieuwsers/uitdagenders toe is, maar wil ook niet te veel aanschaffen omdat het binnenkort Sinterklaas en Kerst is/

Wie heeft leuke tips/ideeën?

2. Athina

Athina VIP lid

Oct 31, 2007
    23,812
    3,339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    bal
    ballonnen
    bellenblaas
    ringentoren

3. Toys

Toys Fanatiek lid

Jul 21, 2006
    3,326
    0
    0
    Bellenblaas voor een baby?

4. Chantico

Chantico Niet meer actief

Niet om zelf te blazen, maar die bellen zijn echt héél mooi zoals ze plotseling tevoorschijn getoverd worden en door de lucht zweven. En ze zijn super intrigerend omdat je ze niet kan grijpen. Inderdaad heel leuk om een baby of dreumes mee te vermaken hoor!

5. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Bellenbaas alleen samen lijkt mij?

Vormenstoof
    Duplo
    houten blokken (jouw toren omgooien)
    nijntje tv
    loopding waar ze mee kunnen spelen en nu of straks achter kunnen wandelen. Wel duurder natuurlijk ;)
    boekjes ! niet duur en wel leuk
    potloodjes dochter tekende voor t eerst met 10 mnd en vond het erg leuk.

6. inge1983

inge1983 Bekend lid

Jul 27, 2006
    675
    0
    0
    Kijk eens bij de spullen van Lamaze.

Senne heeft hier een pop en een 'knoop' van en die zijn echt haar favorieten.

Voor Sinterklaas krijgt ze een bloem van Lamaze waar ze bij kan zitten en allerlei melodietjes en geluidjes en zo heeft.

En anders Little people, een vormenstoof, lepels en bakjes zijn ook altijd leuk om mee te spelen, balletjes, tuimelaar . . .

Groetjes Inge

7. inge1983

inge1983 Bekend lid

Jul 27, 2006
    675
    0
    0
    O ja, misschien kun je ook een gedeelte waarvan ze nu mee speelt even weghalen en dan over een paar weekjes weer aanbieden, zo blijft het allemaal steeds weer nieuw voor ze.
    (Al doe ik dit zelf ook bijna nooit, maar vind het toch een goede tip die al vaak genoemd is hahaha).

8. Toys

Toys Fanatiek lid

Jul 21, 2006
    3,326
    0
    0
    aha Chantico, thanks voor de uitleg. Stom, zo had ik het nog niet bedacht.

En daarna kun je aan de gang met de dweil :p:D

9. Anasthesie

Anasthesie Actief lid

Jul 17, 2009
    239
    0
    0
    Brabant
    Hier is een grote doos Lego-achtige blokken Het nu-favoriet. Lisa kan nog niet bouwen maar rommelt daarmee graag - uit de doos halen, iedere stuk bekijken en proeven kan haar echt de hele tijd bezighouden. Heb bij Bart Smit in uitverkoop voor zo'n 10 euro gehaald.

10. Chantico

Chantico Niet meer actief

INderdaad. Jammer dat het niet meer zo mooi buiten-weer is. Maar in de badkamer kan het misschien ook een leuk spelletje zijn (wel oppassen met té enthousiast bewegen op glibberige natte vloeren of in bad!)

Share This Page