Onze kids zijn 4 en 2 dus komen we niet onder het schoen zetten uit, hoeft ook niet want ik vind dat hartstikke leuk. Nou doen we wel echt eurodingetjes van action, zeeman etc. Voor onze dochter is het niet zo moeilijk, die wordt al blij van een frozenkettinkje of haarspeldje en ik had van de zomer al eens bij kruidvat zo'n knuffeltje met lampjes gekocht voor een paar euro. Maar voor ons zoontje van 2 vind ik het lastig! Hij speelt niet veel met autootjes en daar heeft hij wel genoeg van. Wat hij wel veel doet is puzzelen, dus er zit een puzzel bij, maar verder? Ze krijgen allebei pantoffels en aangezien hij altijd de speelgoedtelefoon van zn zus afpakt krijgt hij ook een cars telefoontje van 3 eurie. Maar ik heb nog wat dingetjes nodig, iemand tips?
Ik vind het ook zo moeilijk. Onze zoon Is 1,5 maar ik kan alleen grote dure dingen voor hem bedenken. Voor een vierjarig meisje Is het idd veeeeeel makkelijker. Dus ik lees even mee.
Dl vond vouwvliegtuigjes erg leuk vorig jaar (wij moesten ze voor haar vouwen uiteraard, maar ze gooide ze wel graag. Zitten ook van die simpele propellors tussen die naar beneden dwarrelen) https://www.lobbes.nl/merken/ses/detail/3350119-vliegtuigjes-vouwen
Ik heb voor S nog een setje badspeeltjes liggen voor in de schoen. En misschien pak ik de little people sint en piet van vorig jaar gewoon weer in (die liggen sinds de kerst weer op zolder, dus die zal Y wel vergeten zijn..) Verder vind ik het ook lastig, ook voor pakjesavond trouwens..
Bij kruidvat heb je deze week paw patrol tandeborstels met licht erin. Misschien een stickerdoosje, leuke washand, versier je eigen speculaaspop, sint cd
Potje klei, klei vormpjes, puzzeltje, boek, stickers. Echte cadeaus krijgt hij op 5 dec.(of het weekend er voor) We hebben eerder teveel ideeën dan te weinig
Ik heb bij de action een zak met allemaal boerderij dieren gekocht. Daar krijgt hij er straks iedere keer eentje van in zn schoen. Verder, ook bij de action: klei, een knutselpakketje voor een stoomboot en een super groot sinterklaaskleurboek (die krijgt hij als eerste, zodat we daarna de gemaakte kleurplaten thuis kunnen ophangen).
Boekje, cd met sinterklaas liedjes, Bij de hema heb je ook van die cilinders met dieren en erin, elke keer een paar diertjes in zijn schoen..
Verrekijker (Action) Krokodil met kiespijn (Wibra 2.99) Doosje mini kleurplaatjes Sint (Action) Scheetkussen (Action)
Een flesje nepmelk om een pop drinken te geven (action). Stuiterbal met lichtflitsen als je hem stuitert Bosje echte sleutels (die je niet meer gebruikt) (is hier een groot suc6) Stikkervellen
Schoenkadootjes doe ik niet moeilijk over. Dochtertje van twee krijgt hetzelfde als de andere twee van 4 en 7. Bijvoorbeeld kleurboek, klei, potloodjes, stickerboekje, chocoladeletter. Ze mogen hier eens per week de schoen zetten ik haal het kadootje diezelfde dag. Heb niks voorbereid/