Bedankt voor al jullie reacties. Jullie oplossingen zijn heel divers en weinig mensen hebben spijt van hun keuzes. Aanvankelijk wilde ik een draagdoek, nu twijfel ik weer tussen een duo-wagen en een plankje. Wel opvallend dat niemand spijt lijkt te hebben van de draagdoekoplossing. Bij kortere afstanden wil mijn dochter nu al niet meer in de wagen, maar bij lange stukken (als ik eens echt de stad in moet bv) is de wagen nu nog onmisbaar. Ik ben wel benieuwd hoe ze dat plankje zal vinden. Ik wacht maar even af hoe het over een maand of 2-3 is. Ik vind het wel opvallend dat degenen die niet speciaal iets hebben aangeschaft (lopen of buggy) ook geen spijt hebben.
Wij hebben getwijfeld tussen een duowagen en een plankje. Nadeel van een plankje lijkt mij het lopen, volgens mij schop ik er steeds tegen dan. En het lijkt mij ook n groot nadeel dat m'n dochtertje zo van t plankje af kan springen. In de wagen kan ik ze vast zetten als ze echt niet wil luisteren. Wij hebben de easywalker, naast elkaar dus, en ik kan bijna alle winkels in, alleen t kruidvat is iets moeilijker en xenos onmogelijk Maar hij rijdt zo fijn, stuurt makkelijker als de enkele die ik hiervoor had.