Haj meiden heb sinds een paar dagen verschrikkelijk pijn me ribben, voor namelijk rechts boven net onder me borsten en nu sinds vandaag ook nog lekker benouwd als of ik niet goed kan ademhalen! Zijn voetjes liggen wel aan die kant waar ik pijn hebben. ben Morgen 33 weken zwanger en ligt al vanaf week 28 ingedaald! Weet iemand hoe dit allemaal kan heb zelf erg kleine buik maar groter kindje (loop ongeveer een week op zijn groei voor) Kan dit kwaad als ik hoest doet alles zeer wordt er echt GEK van tips? bedankt voor lezen p.s. bij hoesten doet heel me lichaam zeer aan de boven kant???
Hi, Ik heb het gevoel dat mijn ribben gekneusd zijn en dat doet erg zeer en wordt er ook zo nu en dan benauwd van...maar zoals jij zegt dat het pijn doet bij het hoesten...nee dat heb ik niet. Deze kleine ligt niet constant met z'n billen in mijn ribben (ook rechter kant) maar als hij er tegenaan ligt doet het AU! Anders toch even met je vk overleggen.
Ik loop onder controle van een gynocoloog maar denk dat ze daar niet veel mee kunnen denk je niet? bedoel dat kindje zo ligt. bedankt voor je reactie
Nee helaas, ze kunnen niets tegen de ligging van je kindje doen. Wat ik vaak doe is hem even voorzichtig aan de kant duwen hahaha maar ja soms gaat ie even hard weer terug met die billen Volgens mijn verloskundige doe je daar de kleine geen pijn mee en het kan geen kwaad...misschien dat het bij die van jouw ook helpt Heb jij ook soms dat het wat gaat tintelen bij je ribben?