Heyyy Een vraagje ik weet tegenwoordig niet meer hoe ik muziek moet luisteren in de auto, ttz geen gewone radio maar cd's ... Heb wel een brander op laptop maar vind cd s maken alsmaar ingewikkelder? Zyn er sites om muziek van af te halen of luisteren jullie via je smartphone? Helpppp ben de radio kotsmoe gehoord.
Hoe doe je dat? Ik heb tidal, ook zoiets als spotify. Ik luister vaak via een usb stick of gewooon q-music
Wij hebben een carkit voor bellen en die kan ook gebruikt worden met muziek. Ik heb een abonnement op deezer.
Ik ben nog zo iemand die 1x de 2 wkn een cdtje brand met alle huidige hits in combi met wat leuke oudere liedjes. Andere opties lijken mij te veel gedoe en gekloot op mn phone of radio tenzij je vooraf bijv een hitlijst samenstelt. Ik kom aan mijn muziek via YouTube. Download t met YouTube converter. Luister ook nog radio, voornamelijk 538. Kan echt in een deuk liggen om die grappen en grollen daar
Ik koop nog cd's 😅 Maar heb ook een usb in gebruik. Die muziek haal ik van de cd's of koop ik online.
Ik heb zo'n Bluetooth stekkertje in de speler gestopt en luister dan naar de muziek die ik op mijn telefoon heb staan. Enige nadeel is dat je dat stekkertje moet opladen tussendoor en dat schiet er bij mij wel eens bij in...
Ik heb zo'n autoradio geval waar een sd kaart of USB in past. Ik download muziek via YouTube met de mp3 converter en zet het dan op de sd kaart.
In de auto van mijn man gebruiken we een aux kabel. Die in de radio en in de telefoon en Spotify aan.
In mijn auto gebruik ik een aux kabel. Telefoon eraan en een speciale afspeellijst op Spotify voor in de auto. Dit doe ik ook in de auto van mijn man, maar dan via bluetooth ipv een kabeltje.
Ik koop een cd, zet deze op m'n laptop, vervolgens op een memory card en deze kan ik in m'n autoradio doen. Daar kan ik overigens ook nog gewoon een cd in doen.
Hier gebruiken we een auxkabeltje en spotify via telefoon. Ondertussen kan je er ook handsfree mee bellen en pauzeert je muziek ook gelijk.