Spannende dag morgen...

Discussie in 'De lounge' gestart door Minyaweth, 16 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Hoi meiden,

Zoals een aantal van jullie al hebben gelezen, gaan Lalleman en ik uit elkaar... Morgen heb ik een afspraak bij het CWI en de woningstichting. Hoewel ik uitkijk naar een nieuwe start, vind ik het ook best heel eng allemaal. Het wordt wel heel 'echt' nu...
    De eerste stappen zijn gezet en dan wordt het wachten op werk, een nieuw huisje, een nieuw begin...
    Hebben jullie nog tips en/of adviezen? Ik heb werkelijk nooit een gesprek gehad voor werk of uitkering, bij een woningstichting... ik weet niet zo goed wat ik allemaal kan verwachten en als ik ergens niet tegen kan...

Er zijn nog veel dingen die geregeld moeten worden, maar ik ben in elk geval al blij met de eerste 2 stappen :)

Wou het gewoon even van me afschrijven I guess...

2. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Just go with the flow..laat het over je heen komen en schrijf dingen op.
    Succes en sterkte..op naar een nieuw begin..ik weet hoe het is.

3. yaika

yaika Actief lid

7 jul 2010
    215
    0
    0
    Ik kan je geen advies/tips geven. Heb het zelf nog nooit mee gemaakt maar wil wel even zeggen dat ik het heel moedig van je vindt en je sterkte en veel succes wensen!!

4. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    Laat alles op de afkomen... houd moet en bekijk de dingen positief :)

5. Tamale

Tamale Niet meer actief

Sorry, ik heb geen tips voor je.
    Maar ik wil je wel heel veel succes wensen!
    Het komt allemaal goed, daar ben ik van overtuigd!

6. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Heel veel succes meid! Inderdaad gewoon alles op je af laten komen, neem een notitieblokje mee voor aantekeningen en stel gewoon je vragen als je die hebt.

7. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    Succes! Ik stond 2 jaar geleden ook in jouw schoenen en had af en toe t gevoel dat ik verzoop in alle dingen die geregeld moesten worden. Maar als je het gewoon 1 voor 1 doet en alles opschrijft en afwerkt, komt t vast goed. En van je af blijven schrijven, kan ook helpen:)

8. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    allereerst succes

daarnaast wil ik je adviseren om hetzelfde eigenlijk wat je hier heb gezegd ook tegen de woningbouw te zeggen en uitkerende instantie op die manier kunnen zij jou volledig begeleiden

9. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Dankjewel meiden... Ben gewoon een beetje zenuwachtig :(
    Het is toch allemaal wat hahahaha

10. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.664
    1.426
    113
    veel succes met je gesprekken, hopelijk verlopen ze positief.

11. Fuchsia

Fuchsia Niet meer actief

Ik wens jou, maar ook Lalleman heel veel succes en sterkte de komende tijd!

12. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Vaak helpt het al om wat orde in de chaos te scheppen als je alle vragen die nu door je hoofd spelen, vast opschrijft. Als je dit onderverdeelt per instantie kan je het zo meenemen naar de gesprekken en zo weet je zeker dat je niets vergeet!

Succes met alles!

13. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Dank jullie wel allemaal :)
    Straks even mij CV bijwerken en uitprinten. Die moet ik morgen meenemen!

14. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Pfff... net de bank gebeld ivm de hypotheek...:$
    Mien jongens zeg, wat een regeltjes en gedoe! Gaat nog lang duren allemaal vrees ik, maar ik wil hoe dan ook mijn naam van de hypotheek af!
    Op 1 juni hadden we sowieso al een belafspraak staan ivm verandering van de hypotheek. Hopelijk kan het dan op de makkelijke manier opgelost worden, anders moeten we naar de notaris.
    Ik ga zo alvast wat info opzoeken wat betreft notarissen, maar hebben jullie nog tips waar we rekening mee moeten houden?

15. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    volgensmij kan je jezelf niet zomaar van een hypotheek laten afschrijven hoor... zou dat goed laten uitzoeken en desnoods het juridische loket inschakelen! wens je veel moed toe!

16. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel

Dat weet ik ;)
    We hebben al informatie ingewonnen bij de helpdesk van de verstrekkende bank. Wij hadden al een afspraak staan om de hypotheek te veranderen, en als dat doorgaat en lukt, willen we kijken of het op deze manier alleen op de naam van mijn ex-partner kan komen te staan. Echter kunnen we dit pas navragen op het moment van het gesprekt. Dat is dus de makkelijke manier... ;) Wil dit niet, dan moeten we een notaris inschakelen.

17. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

ach meissie toch wat lees ik nu dan?

wat erg zeg! dacht dat jullie altijd zon fijn gezinnetje waren en ondanks ellende die jullie hebben gehad samen toch heel gelukkig waren. afijn gaat mij verder ook geen zak aan uiteraard maar wil jullie iig allebei veel sterkte en succes wensen. en mocht je een eer behoefte hebben je weet met te vinden he meid!

knuf plurk

18. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

13 aug 2007
    4.077
    5
    38
    Veel succes,morgen begint een nieuw leven!

19. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Bedankt meiden :)
    Gisterenavond een fijn gesprek gehad met elkaar om alles te regelen en door te nemen. We voelen ons beide fijn met hoe we het gaan doen straks. Maakt het een stukje makkelijker.

Straks kleertjes aantrekken, jongens aankleden, papiertje en pen klaarleggen en off to the CWI... (zenuwwappig:))

20. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.029
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    Succes meid!

Deel Deze Pagina