Vanaf welke week van je zwangerschap ben je begonnen met het dragen van een buikband? Ik ben nu bijna 15 weken heb al een aardig buikje maar denk dat het nog te vroeg is om er mee te beginnen. Graag jullie reactie. Alvast bedankt.
dat ligt er maar net aan hoe dik je buik is. en dat is bij iedereen anders hoe snel dat gaat. ik vind het met een mini-buik eerlijk gezegd geen porem. op de 9 maanden beurs liepen er een paar, helemaal plat nog, met zo'n band om van 'ik ben niet dik, ik ben zwanger'. dat ik dacht: het is goed dat je het erop zet, want ik zie er niks van! mijn buik was met 12 weken al behoorlijk zichtbaar, maar ik ben die banden pas gaan dragen met een week of 20, geloof ik. nu draag ik ze niet dagelijks; heb ook zat andere leuke kleding (tuniekjes enzo). heb ze in het begin wel gedragen met mijn eigen shirtjes die wat te kort werden naar mate mijn buik ging groeien. maar toen zag je wel al duidelijk een zwangere buik! en nu met ruim 35 weken heb ik ze bij mijn zwanger-shirtjes ook al nodig, want mijn buik is zó dik dat zelfs die te kort worden, haha!
Ik had er een heel aantal gekocht, omdat ik het er altijd zo leuk uit vind zien, maar bij mij hebben ze nooit gepast. Ik ben van mezelf echt mager, en mijn buik was wel flink gegroeid, maar nog niet genoeg dat ik een buikband om kon, erg jammer!
ik heb hem van de week voor het eerst om gehad, maar mijn buik is dan ook al heel flink gegroeid! heb hem laatst opgemeten, omtrek 97cm! en dat terwijl ik redelijk tenger ben. maar het ziet er idd niet uit als je nog maar een mini-bollinkje hebt. er moet wel echt een buik in die band zitten vind ik!
Ik kreeg een ONESIZE cadeau met de kerst (20 weken) en die kwam niet veder dan m'n bovenbenen, haha! Ik ben wat voller zeg maar (kont, heupen) en vond het ook echt geen pan!
Ik heb er een paar S/M en ik pas er nu pas een paar van, de meeste zijn nog steeds te groot, dus ziet er niet uit.. alleen de niet zo opvallende banden maat s gebruik ik, en dat alleen om als rokje te dragen, of het stuk van hemd tot broek te overbruggen, dus puur praktisch.. mensen zien dus een jurkje of een hempje en geen buikband. Beetje zonde van die (te grote) banden met print, maarja, gelukkig had ik ze 2de hands gekocht.
Trek je ze over je benen aan dan? Ik doe het gewoon over mijn hoofd! Ik ben ze gaan dragen toen mijn shirts echt te kort werden en ik een buik had. Als je echt nog zowat geen buik hebt vind ik het niet staan.
Mwah, ik zou ze nu nog niet dragen, maar over een paar weekjes, zo tegen 20 weken, dan lijkt het me wel heel erg leuk. Ik heb er maar eentje, en die heb ik gekregen en vind ik niet zo heel leuk, dus misschien dat ik er tegen die tijd nog een of twee koop. Ik heb er altijd wel met jaloezie naar gekeken als ik iemand rond zag lopen met zo'n mooie buik onder die band. Wie weet...
Ik had ze met 30 weken voor het eerst een keer om, maar niet veel gedaan. Ik had wel een aardige buik trouwens, maar ik vond die banden eigenlijk vooral in de weg zitten. Ik trok ze trouwens ook over m'n benen aan, ik heb geen idee wat normaal is .
Ik had de kleinste gekocht bij prenatal maar hij is heel de zwangerschap te groot gebleven hahaha nooit gedragen dus...
Ik heb ze nooit gebruikt Ik had genoeg aan mijn eigen shirtjes ook al had ik een mega toeter Als antwoord op je vraag: Denk dat ze zo rond de 25 wkn lekker zitten.
Vanaf 18 weken. Ik heb er een heleboel, ook hele leuke laten maken. Ik droeg ze bijna elke dag. Vind het echt jammer dat dat nu niet meer kan...
Ik vind het sowieso niet mooi 8) Ik vind een mooi geklede zwangere veeeeel mooier dan van die opvallende kleuren buikbanden (alsof niemand aan je buik zit dat er een baby in zit ), kvind het echt zo raar staan en als je naar het toilet bent geweest lijkt het me zo'n gefrummel om alles weer glad te trekken. Maar goed ik hou sowieso van strak gestylede kleding.
Het is net wat jezelf wil, en waar je je prettig bij voelt. Als je zwanger ben,wil je het van de daken schreeuwen. En wat ben je trots als mensen zien dat je zwanger bent. Ik ben 24 weken zwanger, en draag vanaf de 2de trimester echo een buikband. Ik wilde wachten tot ik zeker wist dat alles goed was. Groetjes Sophia