Goede tip! Denk dat ik die ga proberen! Lelijker dan dit kan het toch niet worden.. Panter. De buren hebben geen last van mijn bosjes. Het zit naast mijn huis en verder nergens. Ik woon op de hoek. Om het geld gaat het mij in die zin niet maar ik ga geen 100 euro uitgeven voor die stinkbosjes...
Als er bij mijn buurvrouw ratten in de bosjes zouden zitten zou ik meer dan gewillig zijn om die bosjes weg te halen. Ratten zijn een gevaar voor de volksgezondheid brrr Hoop dat de bosjes snel dood zijn, heb je al plan de campagne gemaakt?
Ja zo bedoel je... ik ben alleen bang dat hier niemand zich daar over bekommerd... Ja ik denk als het morgen de hele dag droog is dat ik met azijn en afwasmiddel ga spuiten.. vandaag regent het dus dat is niet zinnig.. M'n man komt straks ook thuis. Dus ben benieuwd wat hij zegt haha.
Azijn mag je ook niet gebruiken. Weet de gemeente al dat er ratten zitten? Anders met hen contact opnemen. Kijken wat zij voor maatregelen kunnen nemen.
Nu het zo warm Is onkruid weg branden en per ongeluk uitschieten. Daarna rustig de brandweer bellen. Tegen die tijd zijn de bisjes uitgebrand en ben jij er vanaf
Waarom mag azijn eigenlijk niet?? Gemeente weet er van. Die willen helemaal niks doen. We lossen het zelf maar op want het is nog niet erg genoeg. De brandweer zit 150 moet verderop. Dus ik moet wel echt wachten tot de halve bosjes weg is voor ik ze bel haha. We hebben ook wel zo'n dikke snoei schaar.. Maar dat kost me vreselijk veel werk.. ik zocht eigenlijk een makkelijkere oplossing haha
Benzine erover heen gooien.... hoef je het niet eens aan te steken want gaat er zo ie zo van dood. Jerrycan halen bij tankstation en gieten maar
Dit helemaal! Ik snap het probleem, maar de oplossingen hier 🙄. Niet ok. Je kan het beste blijven nadenken. En gemeente blijven bellen en mailen. Desnoods elke dag tot ze het zat zijn en daarom gaan oplossen.
Omdat azijn de bodem compleet verpest... En al het leven erin... Idem voor benzine trouwens. Ik vind het echt verschrikkelijk dat zo'n drastische een ongezonde acties altijd top of mind zitten bij bepaalde mensen in dit soort topics.
Nou zeg. Generalisten en op de man spelen lijkt me compleet overbodig. Misschien weet niet iedereen dat het zo ongelooflijk slecht is? Zo'n ultrasoon ding, zou dat werken?
De gemeente blijven stalken. De rattenplaag goed aandikken en vooral de gevaren voor je zoon. En anders de fik erin. Zijn de ratten ook dood.
Ja maar echt, met ratten naast je😨. Ik zou er ook zo snel mogelijk van af willen. Zou mijn man wel eerst charteren om ze te snoeien, maar als dat niet ging kwam er toch ook echt zo'n oplossing.
Hier onlangs ook ratten in de tuin gehad. Vergif gelegd, ratten weg. En mijn reactie was vooral op de stelling 'roundup is slecht, kies voor azijn!'. Terwijl azijn ook dramatisch is.
Ja round up is slecht, azijn is slecht, ratten zijn ook slecht...hier ging er toch een flinke kwak round up overheen
Zoon?? Weet jij al wat er in mijn buik zit? Ik zal anders eerst morgen maar weer bellen.. Ik wil het wel snoeien maar dalijk mag dat ook niet.. ik zit echt even in strijd met mezelf.. ik wil ook van die pleuris beesten af. Ze hebben om het heel huis en bij de buren al gangen gegraven. Bij de buurman is het stoepje al ingestort. De woningbouw doet echt niet meer nu. Ik zocht het maar uit.. Gif kan echt niet. Risico is mij te groot voor m'n dieren.. Ik denk dat het toch zelf snoeien word.. Gggrr. .
Zelf snoeien zou ik niet doen. Ratten zijn een bron van allerlei ziektes die gevaarlijk zijn nu je zwanger bent. Gemeente bellen, desnoods op hun fb klagen dan lopen ze vaak een stapje harder.