Gisteravond was mijn dochtertje heel erg overstuur kon der echt niet stil krijgen (ze was echt aan het gillen) denk datze bang was want ze hielt mij heel erg stevig vast en ze bleef maar gillen dit was rond 23.00 uur was al lang blij dat mijn zoon er niet wakker van werd die slaap al zo slecht en komt savonds tussen 22.00 en 01.00 altijd bij ons in bed liggen. Maar nu hebben wij van die fijne buren die zelf ook 2 kindjes hebben de jongste is 6 maanden die je dus ook hoort maar nu was het dus zo kreeg mijn meisje echt niet stil gaat de buurman heel hard op de muur zitten bonken dat hij last heeft van dat gehuil waardoor mijn zoontje helemaal over de rooie en bang wakker werd heeft wel 2.5 uur geduurd voor hij weer durfde te gaan slapen. De buurman heeft dit vorig jaar ook op dezelfde manier gedaan nadat we bezig waren mijn zoontje weer in zijn eigen bedje te laten slapen met ook veel huilen en gillen. Vanaf die tijd is het helemaal gebeurt met snacht in zijn eigen bed slapen hij slaap daar wel in maar komt tussen 22.00 en 01.00 uur naar ons omdat hij bang is. We hebben de buurman vorig jaar al gezegd dat hij dat niet moet doen en gisteravond doet meneer het weer. Ben echt zo boos nu. sorry voor mijn verhaal maar moest het even kwijt liefs daphne
nee mijn vriend was ook thuis was/is ook heel boos maar er naar toe gaan heeft geem zin want dan is het ja maar ik heb daar last van moet er vroeg uit en zo terwijl mijn vriend er zelf ook om 04.00 uur uit moest maar hij nkrijgt het van mijn vriend nog wel te horen als die vanavond thuis komt en hij ziet de buurman
Ik kan me goed voorstellen dat je boos bent bah zou ik ook zijn. Denk dat je man even een stevig gesprekje moet aangaan met de buurman wat voor impact dit heeft op zijn zoontje. Misschien is de buurman zich hier helemaal niet bewust van, ik kan me niet voorstellen dat iemand voor zijn lol een kind bang zit te maken.
wat een idiote buurman...! ze hebben zelf 2 kinderen dus dan zou hij moeten weten hoe lastig het is als je je kinderen niet stil kan krijgen... ik was er zelf even heengegaan hoor... dat is ook geen normale manier van oplossing om dan maar op de muren te gaan bonken...
Nou mijn man was er dan toch even uit gegaan en had net zolang op de bel staan rammen tot de buurman naar beneden kwam hoor Mennn ik kan me voorstellen dat je kwaad bent, ik word al helemaal kwaad van het alleen lezen! Vraag me ook af wat die buurman denkt te bereiken, als een kind op hield met huilen van op de muur bonken deden we dat allemaal wel he......
Echt lastig man zo'n vent. Wij zijn net verhuisd en hebben aan een kant, wel los van ons huis, ook hele vervelende buren. Wij passen maar steeds het lik op stuk beleid toe hier, maar goed, maakt wel dat we meteen ruzie hebben. Ach ja, we laten ons niet onder sneeuwen omdat hun hier al hun hele leven wonen en denken dat ze het hier te zeggen hebben. Maar vervelend ishet soms wel, buren. brrr
Hier idem! Mijn bloed begint ook al te borrelen van het alleen lezen. Jee, waar slaat dat nou op? Goed dat je vriend dr vanavond heen gaat. Maak m maar is duidelijk dat dat niet de bedoeling is.
Wat een drol die buurman. Als hij zelf kinderen heeft moet hij er toch een beetje begrip voor hebben. En als je er al last van hebt ga je niet op de muur bonken maar wacht je even tot de volgende dag en praat je er dan over.
Of wat ook leuk is, om met zijn 2é melodietjes terug te gaan kloppen. een soort drumconcert op de muur. haha.
kids ff nachtje uit logeren sturen, paar boxen tegen de muur plaatsen, goede beat muziek op zetten, bas goed hoog en veel plezier
Kun je niet naar de buurvrouw gaan en dit bespreken? Vrouw vrouw tot vrouw komt misschien beter aan? Vervelend zeg!
ja dat is het hem nou juist dat is al een keer geprobeerd maar het enige wat ze dan zegt ja ik kan der niks aan doen ( wwarschijnlijk zegt ze dat omdat ze bang voor hem is omdat ze ook geslagen word door hem)
Ik zou er toch nog een keer wat van zeggen hoor. En inderdaad duidelijk maken dat je zoontje nu bang is om te slapen. Als hij niks van andere buren wil horen moet hij maar vrijstaand gaan wonen of oordoppen in doen. Maar niet 's avonds laat op de muur bonken. Wat een idioot zeg!!
Ik had er wel aan zitten denken om terug te bonken maar ik denk ja dan verlaag ik me tot zijn niveau en daar had ik niet zo zin in. Maar gelukkig gaat mijn vriend er vanavond even naar toe dat het nu is afgelopen moet zijn ze hebben altijd wel wat te zeuren wij hebben meer last van hun als hun van ons hebben en gelukkig zijn wij niet de enige die dat zeggen de andere buren van hun klagen ook steeds over overlast van hun
heb je daar al eens melding van gemaakt, huiselijk geweld, als ik dat zou merken bij mijn buren en die hebben kinderen dan zou ik daar eenmelding van maken, vraag me dan werkelijk af wat voor vent dat is, en of die zijn kinderen ook slaat. ik zou dat niet laten gebeuren nl. verder inderdaad anders lik op stuk beleid, zolang jullie er maar niets van zeggen denkt zo vent ook jullie in de tang te hebben, dat het hem bij zijn vrouw lukt, heel jammer maar dat zou er bij ons niet in gaan.
we hebben er eigenlijk nooit echt een melding van gemaakt omdat we eigenlijk zo min mogelijk met ze willen bemoeien en op de vraag of hij zijn kinderen slaat kan je een antwoord op geven ook dat doet hij hij heeft een zoon bij zijn ex en de mag hij niet meer zien omdat hij hem sloeg en schopte ook gewoon buiten op straat. Dus ik ben bang dat hij die 2 kinderen die ze samen hebben ook geslagen worden.
nou dan zou ik een melding maken, ik vind dat je als buren dat verplicht bent tegenover de kinderen, die kiesen er ook niet voor zo`n vader te hebben, je kan gewoon een belletje doen met dat jeje zorgen maakt, heeft verder met bemoeien weinig te maken. er moet toch iemand voor die kinderen op komen, sneu hoor. zo`n vader hebben. sterkte met zo`n eikel van een buurman.
ik zou duidelijk weer geven dat jullie kinderen er alleen maar banger van worden en dat het probleem daardoor alleen erger wordt. We horen de buurjongen ook wel eens, ze horen onze zoon ook wel eens. Tja dan moet je op een hutje op de hei gaan wonen. Het is vervelend, maar ja het zijn kinderen! als ik wist dat de (buurt) kinderen werd mishandeld, zou ik melding maken! gr brenda