Bij het KDV vinden ze dat Quincy heel weinig drinkt, is op zich ook wel maar ik maakte me zelf nog niet heel erg veel zorgen omdat ze nog genoeg plast. Nu vroeg ik me af hoeveel andere kindjes van ongeveer 9 maanden drinken. Dit is ongeveer haar schema met eten en drinken: 7.00 uur pap gemaakt van 90cc melk 10.00 uur fruit met wat slokjes sap 12.00 uur 1 snee brood met 100 cc fles 15.00 uur koekje met beetje sap 17.00 uur groente tussendoor paar slokjes sap 20.00 uur 200 cc fles
op zich vind ik het wel meevallen hier ook nooit echt een grote drinker. wel vind ik de ochtend fles wat mager zou rustig 150 a 200 cc pap aanbieden. en ipv steeds sap wat thee of zo. hier heb ik op een gegeven moment een rietjesbeker van difrax gekocht en sinds dien drinkt ze veel meer en beter
Tuitbekers en flesje bijt ze heel veel op, niet echt drinken, ik gebruik meestal een oefenbeker dat gaat wel beter. Als sap is het diksap, water of thee, maar sap was korter om op te schrijven..
Ik vind het ook niet heel weinig, maar zou wel meer mogen zijn. Idd de pap van 's ochtends ophogen? Hier ook geen grote drinker, maar nu we sinds een paar dagen de rietjesbeker gebruiken gaat het super! Ook drinkt hij uit de gewone beker, maar wel veel minder.
vanaf welke leeftijd kun je ongeveer beginnen met een rietjesbeker? Op zich is dat natuurlijk de moeite om het uit te proberen namelijk