Hoe maak ik het haar duidelijk?

Discussie in 'De lounge' gestart door Moedertjevj, 14 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    Je kan er nog 1 berichtje aan wagen om haar duidelijk te maken dat ze moet stoppen en dat je haar gaat blokkeren dan weet ze het.

Daarna daadwerkelijk blokkeren en negeren.

2. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.757
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Negeren en blokkeren!!

3. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Misschien het nog een keer uit leggen daarna. Vertellen dat je haar gaat blokkeren.

Heb ook bps. En moet toe geven in het verleden kon ik het ook moeilijk vinden om iets te beëindigen. Soms nog wel eens. Maar zo extreem gelukkig dan weer niet wel dat impulsieve kan wel eens over heersen. Je hebt ze in alle soorten en maten bps personen.

Duidelijk zijn vertellen dat je haar gevoel begrijpt maar, dat het klaar moet zijn benoem het probleem. Ga niet te veel er extra.op in een stoppen als echt niks wekt. Haar bps mag idd geen reden zijn om dit soort gedrag.

4. frummelk

frummelk Fanatiek lid

2 okt 2012
    2.309
    0
    36
    in het midden...
    Ja dat is de borderline. De ene dag ben je alles de andere dag niks. Ze hebben geen grenzen en gaan snel over die van een ander heen. Vaak impulsief en verslaving gevoelig. Heel zwart wit geschetst. Het uit zich bij iedere borderliner anders.
    Negeren en een nieuw nummer nemen is mijn advies.

5. Rubi

Rubi Actief lid

16 aug 2012
    369
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou het ook negeren idd.

En dit is idd borderline gedrag, en zoals al eerder gezegd is, niet alle borderliners zijn hetzelfde maar ik weet (helaas) uit ervaring, dat dit soort dingen heeeeel ver kunnen gaan als ze ook nog maar de kleinste opening zien. In mijn geval was het een soort van ex van mijn man, maar het heeft ons bijna onze relatie gekost, omdat hij uit medelijden contact met haar bleef houden en zij daar echt op de meest extreme manieren misbruik van heeft gemaakt. Stoken, manipuleren, dreigen zichzelf wat aan te doen, mij anoniem mailen over hem, zijn familie tegen mij opzetten met leugens.

Nu is echt niet elke borderliner zo gelukkig, maar als wij het over hadden moeten doen, hadden we haar vanaf de allereerste leugen/manipulatie uit ons leven gegooid en nooit meer binnen gelaten.

Succes iig en laat haar niet tussen jou en je nieuwe liefde komen!

6. sprits

sprits Fanatiek lid

21 feb 2011
    3.917
    376
    83
    Wat maakt het nou uit of het door borderline komt of niet.
    Gewoon duidelijk zijn, blokkeren en negeren, klaar.

7. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

2 mrt 2013
    3.295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dit inderdaad! En als ze dan langs komt of post gaat sturen wellicht de politie even waarschuwen.

8. Hanneke23

Hanneke23 Bekend lid

20 jan 2012
    642
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jep dat heeft met borderline te maken. Enne negeren, telefoonnummer blokkeren en evt ander nummer nemen zou ik zeggen...

9. Moedertjevj

Moedertjevj Fanatiek lid

1 jun 2007
    1.351
    97
    48
    Bediende
    Ze stuurde me gisteren een smsje dat haar nicht is omgekomen in een ongeluk. Heel erg ja, maar ik kan er niks aan doen.

10. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Ws gooit ze het nu over deze boeg, heb je enig idee of dit echt zo is? Ze komt op mij erg geobsedeerd over. Ik ben bang dat je hier niet zo makkelijk vanaf zal komen.

Ik zou haar duidelijk maken dat je geen contact meer wenst en anders een ander nummer zal nemen.

11. Rubi

Rubi Actief lid

16 aug 2012
    369
    0
    0
    NULL
    NULL
    Of het nu wel of niet waar is, jij kan daar idd niks aan doen en ze gebruikt dat om medelijden op te wekken. Dit komt me echt allemaal zo bekend voor, al was het in onze situatie haar moeder die overleden was en waarover ze alleen maar met mijn man (destijds vriend dan nog) kon praten. En daar had ze dan ook gemiddeld 3 x per dag behoefte aan.. Denk idd ook niet dat je hier zo makkelijk vanaf komt.

Deel Deze Pagina