Hoe maak ik mooie eyeliner wings?

Discussie in 'De lounge' gestart door Yellowsun, 31 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yellowsun

Yellowsun Fanatiek lid

23 apr 2009
    2.021
    287
    83
    Ik zou graag eens mooie eyeliner wings willen maken bij mijn make up,
    Maar hoe doe je dat eigenlijk?

2. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
  3. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Even op pinterest of welke zoeken zal ook wel zin hebben!

4. SYRV

SYRV Fanatiek lid

29 nov 2009
    3.133
    453
    83
    Oefenen, oefenen, oefenen!
    Je kan natuurlijk even op YouTube kijken hoe het ongeveer moet. Maar op een mooie manier eyeliner aanbrengen is echt een kwestie van oefenen. Het heeft bij mij echt een tijdje geduurd voordat het er goed uit zag;)

5. Aszz

Aszz Niet meer actief

Heeeel erg veel oefenen hahaha. Die tutorial van Miss Lipgloss vind ik erg fijn.

En na 100000 x gaat het nog steeds wel eens fout hahaha.

6. Yellowsun

Yellowsun Fanatiek lid

23 apr 2009
    2.021
    287
    83
    Oké daar ligt het dus aan, ik heb al heel wat filmpjes op you tube gekeken maar als ik het ga proberen zit ik erna zelf vol zwarte vegen, toch best wel moeilijk ondanks dat ik al jaren eyeliner gebruik is dit toch heel anders

7. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ik heb een liquid eyeliner vaan Lookx. Een dip in heet het volgens mij.
    Zoals bij Miss Lipgloss teken ik het eindstreepje haaks op het einde van mijn wenkbrauw.
    Ik trek niets strak, en doe ook niet in één keer een lijntje maar stukje voor stukje. En dan een beetje inkleuren.

8. Metire

Metire Niet meer actief

Inderdaad veel oefenen! Wat ik vroeger deed was eerst een lijntje en wing maken met oogpotlood en er daarna met vloeibare eyeliner overheen, is een stuk makkelijker.

Het is ook goed om te beginnen met gel eyeliner of een eyeliner stift. Vloeibare eyeliner met zo'n dun kwastje is wat moeilijker. En kijk goed naar de vorm van je oog en stem daar de wing op af, wat bij de een mooi staat kan bij de ander een totaal verkeerde vorm zijn.

Deel Deze Pagina