DE HITTE!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door fempje, 28 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fempje

fempje Bekend lid

27 sep 2006
    504
    0
    0
    nou dan is het eindelijk zomer in nederland en dan is het meteen wel heeeeeel erg heet! we moeten natuurlijk niet klagen maar voor onze kleintjes is dit natuurlijk niet leuk! maar wat hebben julie bij die kleine s'nachts aan en hebben julie er nog een lakentje over of niet? bij ons is het heeel erg warm in huis bij britt is het 27 graden op haar kamertje en we hebben alvanalles geprobeert om te koelen maar lukt niet echt. en hoeveel laten julie je kleine drinken extra op een dag?

groetjes fem

2. zonnestraal

zonnestraal Niet meer actief

Mijn meisje heeft er niet echt last van, van de hitte.

Ik laat haar de hele dag door water drinken, want ik merk het wel aan haar plasluiers dat ze veel zweet.

Op haar kamertje is het zo'n 26 graden dus ze slaapt alleen in haar luier. 'snachts heeft ze alleen een romper aan met korte mouw en een dun katoenen pyamabroekje.

3. Merel69

Merel69 Fanatiek lid

16 feb 2007
    1.852
    0
    0
    Wij hebben een airco aangeschaft. Bij Merel was het ook 27 á 28 graden op haar kamer. We hebben haar alleen een rompertje en heel dun slaapzakje aan.

4. Pinda

Pinda Actief lid

27 jul 2006
    477
    0
    0
    romper zonder mouw en slaapzak, maar dan nog is het zweten. misschien toch ook nog zonder slaapzak?

5. Fiene

Fiene Fanatiek lid

27 jun 2008
    2.432
    0
    0
    Luier en een hele dunne zomerslaapzak.
    Verder zit hij de hele dag in het zwembadje in de tuin en krijgt hij veel te drinken.

6. Jutte

Jutte Fanatiek lid

27 jul 2008
    2.186
    0
    0
    Onze dochter vraagt ook meer om drinken nu het zo warm is....loopt bijna de hele dag met die beker rond, haha...

Op haar kamertje is het ook 27 graden, maar ze slaapt slecht zonder slaapzakje. Dus alleen luier, rompertje zonder mouwen en een slaapzakje...meer niet.

7. Lovelylonnes

Lovelylonnes Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.208
    1
    0
    Nagelstyliste en incassomedewerker.
    Jus slaapt in alleen een rompertje met korte mouwen en dan heeft ie het nog heet.... 26 graden op zn kamer.

Aangezien hij nog niet kan vragen om extra drinken, wat is normaal/redelijk....En kun je water ook indikken met nutriton of hoe moet ik dat doen?

8. vosje2000

vosje2000 Fanatiek lid

28 mei 2007
    3.777
    1
    0
    Thuismama en vrijwilligster voor diverse organisat
    hier alleen een rompertje.
    mike had het zweet nog op zn voorhoofd staan :confused:

9. MamaBianca

MamaBianca Actief lid

12 mrt 2008
    478
    0
    0
    Drieborg
    Esmee ligt alleen in een luier in een dun slaapzakje. Wel met een dekentje over, want madam heeft het rollen ontdekt, het lukt haar alleen nog niet om terug te rollen.

Esmee drinkt zo'n 200cc aan extra drinken met dit weer.

10. Patricia1980

Patricia1980 Bekend lid

11 dec 2006
    504
    0
    0
    Bij Alyssa is het zo'n 28 graden op d'r slaapkamer, maar ze lijkt er weinig last van te hebben. Ze slaapt alleen in een hemd en een onderbroekje, geen dekens.

11. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Lianna heeft een romper aan en geen lakentje eroverheen. Qua vocht zat ze gisteren op 1 liter in totaal. Ik hou de plasluiers goed in de gaten.

12. Kiwi80

Kiwi80 Bekend lid

24 feb 2007
    530
    0
    0
    Emma ligt alleen in een rompertje in bed. Ook het lakentje heb ik eraf gehaald. Ze ligt toch altijd in alle hoeken van het bed :) . Het was gisteren op haar kamer 29 graden. Toen ik het raam een poos had opengezet was het maar 2 graden koeler. Echt warm. Ze ligt lekker in haar rompertje, armen en benen helemaal wijd, haha!

13. Niet meer actief

ik vind een dun slaapzakje nog te warm want de warmte gaat toch ook vanuit de voeten en dat kan dan niet weg...

ik heb haar savonds/snachts alleen in romper of hemd en onderbroek en als ik op bed ga een dun lakentje over...

nu ligt ze alleen in haar luier in bed aangezien het 31 graden is op haar kamer :|

14. Wayne heeft nu een luier, een romper met korte mouw, en een dun slaapzakje aan in bed.. Nu het zo warm is laat ik de onderste 10 cm van de slaapzak ook open.. De rits dan.. Hij kan het toch nog niet open krijgen...

EN ik doe in zijn flessen nu 10cc meer vocht, om het zweten te compenseren, en mocht het nodig zijn, dus als hij aangeeft wat te willen, dan mag hij wat roosvicee of diksap..

15. hironobesh

hironobesh Bekend lid

14 jul 2006
    624
    0
    0
    Mama bij huis
    Drenthe
    Vanmiddag bij Sanne op de slaapkamer 30 graden.
    Ze slaapt in een dunne mouwloze romper en een hele dunne slaapzak.

16. Kisbaba

Kisbaba Fanatiek lid

23 sep 2007
    3.211
    1
    0
    moeder, huisvrouw, en ik heb een B&B voor fietsgas
    Gezelligste stadje i
    Overdag ligt Jesse alleen in een rompertje.
    's Avonds een dunne pyjama zonder rompertje, en als ik 's avonds zelf naar bed ga, doe ik er nog een grote maar dunne badhanddoek over. Die is vrij grof, dus kan wel lekker ademen.

17. MariekeV

MariekeV Fanatiek lid

28 mei 2007
    1.189
    0
    0
    Ambulant Jongerenwerker /jeugd hulp verlener.
    Stockholm
    Wij wonen direkt onder het dak dus het is ook hier *warm*. Elian slaapt nu (3 uur 's middags) alleen in een luier in zijn slaapzak en 's avonds heeft hij een rompertje zonder mouwen in zijn slaapzak aan. Ik heb sowieso altijd een raam en de balkondeuren tegen elkaar openstaan en op de slaapkamer hebben we het raam helemaal verduistert met een plastic vuilniszak. Het ziet er niet uit maar alleen onze luxaflexs hield de warmte echt niet tegen.. Nu is het redelijk te doen op de slaapkamer...

18. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Luca gaat zonder slaapzak niet slapen :(
    Vannacht had hij alleen een hempje en pampertje aan in zijn slaapzakje..nu ligt hij met alleen een pampertje en slaapzak aan in bed.

19. linneke77

linneke77 Lid

4 okt 2007
    74
    0
    0
    onze beide Britt's schelen niet veel qua leeftijd!
    Grappig :)

20. Suzanne75

Suzanne75 Fanatiek lid

8 mrt 2007
    1.662
    1
    0
    Hier de hele dag door de airco aan en als hij moet slapen uit. Dan warmt het weer op tot 24 graden maar niet vochtig dus te doen. Mouwloze romper met een dunne slaapzak (want anders hangt hij met zijn benen door de spijlen) en helaas zijn helm...

Deel Deze Pagina