Hai iedereen, Even een vraagje... Heb begrepen dat het normaal is dat babietjes vervellen na de geboorte, vooral bij de handjes en voetjes... Alyssia heeft het daar ook gehad en dat is bij dr handjes en voetjes ook volledig verdwenen. Nu heeft ze ook een hele droge, ruwe huid op haar voorhoofd... het voelt ook redelijk ruw aan als je er met je vinger over heen aait... en hier vervelt ze dan ook... en dan vooral rond haar wenkbrauwen. Maar ik heb het idee dat het niet weg lijkt te gaan, ik smeer haar hoofdje ook lichtelijk in met baby olie, zodat het toch wat zachter wordt, maar als ze 's ochtends wakker word, dan is ze weer aan het vervellen. Is dit normaal? En wie kent dit nog meer? Zijn er nog tips om dit te behandelen, behalve dan de baby olie die ik gebruik? Groetjes xx
Kim heeft ook op diverse plekken droge ruwe plekken gehad vanaf haar geboorte. Ik moet zeggen dat het nu al even weg is. Ik heb het ingesmeerd met een vette vaseline creme en dat werkte bij haar erg goed. Ineens verdwijnen die plekken dan. En vooral ook na ieder badje goed insmeren. Hoop dat het bij jou ook snel overgaat!
Mijn dochter had dat ook. Het ging vanzelf over. Na het badderen smeerde ik het in. Verder deed ik er niets aan.
volgens mij kun je beter een vette creme gebruiken als olie. ik heb zelf altijd hele droge benen, en eerder smeerde ik er olie op, maar dat hielp maar even, als ik gedouched had was het weer terug. nu gebruik ik schapenwolcreme en is het bijna over.