welke drankjes vinden jullie nou zo lekker? ik dronk voor me zwangerschap wijn maar bah moet er niet meer aan denken. Baileys vind ik echt lekker maar na 3 glaasjes word ik wel misselijk mij te machtig.
drink zelden alcohol maar als ik drink is het bier of zoete witte wijn. ammarettotje gaat er ook wel in, en ""vroeguh"" dronk ik altijd witte vodka met redbull of jus d orange maar das niet zon slimme combi geloof ik. en boswandeling. zoop ik zo een fles van op. ( maar sta daarna niet op van je barkruk want dan donder je gehijt om)
Ik houd erg van wijn. Rood, wit (droog) en rosé, ik lust het allemaal. Verder drink ik graag een likeurtje (Amaretto bij voorkeur) bij de koffie en Baileys vind ik erg lekker voor tijdens het stappen óf voor door de koffie. Nu kan ik natuurlijk helemaal niets drinken en ik mis het best wel. Nou ja, nog even volhouden en dan kan ik weer lekker een wijntje drinken.
Wat niet haha. bier, wijn (rood, wit, rose), bacardi razz, amaretto en zo kan ik nog wel even doorgaan. Wat ik echt vies vind is malibu en koffielikeur.
Een heerlijke zoete Samos wijn dan? Hou ook niet van wijn, maar die dessertwijns kloek ik zo weg hoor. Jammer dat ze zo duur zijn. Samos is echt mijn favoriet. Natuurlijk drink ik momenteel geen alcohol.
Drie glazen is voor mij van elk drankje wel voldoende! Ik lust geen bier of wijn. Wel lust ik graag apfelkorn, sangria of safari-jus. Baileys driink ik ook graag. Als je daar van houdt, zou je Sheridan's ook eens moeten proberen. (Dat is zo'n fles met zwarte en witte likeur. 't Is wat prijzig, Ik haal het altijd in huis voor Kerst en Oud-en-Nieuw.)
Wijn! En dan vooral Moscato D'Asti (zoete dessertwijn), maar de Spätlese van de Lidl gaat er ook goed in. Daarnaast vind ik Malibu/cola en Vodka/j'us ook erg lekker! Vroeger was ik fan van de flesjes Passoa Diablo, en dan de Mango-variant!
als ik al drink , lust ik wel een carona (schrijf ik dat zo goed? ) desperados biertje en af en toe een lekkere straaljager
Ik drink amper of niet, maar als ik eens wat neem dat word het toch wat zoets zoals barcardi breezer/smirnoff ice dat soort troep
Drink eigenlijk bijna nooit meer alohol, terwijl ik toch 2 en half jaar achter de bar heb gestaan in een discotheek. Wat ik lekker vind: bessen 7up malibu 7up rode wodka met red bull
De rosebier van wieckse ben ik echt gek op!! mmm... Verder rose en witte wijn. Jills vind ik trouwens ook erg lekker.. En heeeeel af en toe neen ik wel eens een biertje. Vroegaaahhh was ik van de malibu jus!