wij willen graag en nieuwe pc.. we gaan een samenlaten stellen met alle wensen er op en eraan.. veel geheugen extern en intern (maar hoeveeel?) dvd/cdrom brander ect... nu vraag ik mij af. wat zouden jullie wensen zijn?
Let erop: Als je een DVD/CD brander neemt, hoef je geen CDROMspeler meer te hebben, met een brander kan je ze ook afspelen. (TENZIJ je cd's naar cd's wilt kopieren, dan wel beide nemen) Ik heb een PC met 4000mb RAM geheugen (4GB dus) Snelle videokaart nemen( Liefst G-Force 7200RPM)
ligt eraan wat je met je pc wilt wil je een gampc : neem veel geheugen/triplecore processor en een flinke videokaart wil je een internet pc heb je dit allemaal niet nodig
wil je een top notch ding raad ik je persoonlijk het volgende aan. Specificaties Soort Aantal Omschrijving Prijs Behuizingen 1 3R System Design K400 (Zwart) 28,27 Voedingen 1 450 Watt PSU - Be Quiet Straight Power E5 69,90 Moederborden 1 ASUS M3N-H/HDMI (GeForce 8300 - S.AM2+) 73,33 Processoren 1 AMD Athlon 64 X2 6500+ (AM2 - Hypertrans) 2,3 BOX 105,41 Geheugen 1 PC2-6400 - 4 GBx2 - DDR2 - G.Skill MQ CL6.0 Heat 309,20 Harde schijven 1 Seagate 1 TB ST31000340AS (SATA300 - 32 MB) 135,59 Grafische kaarten 1 Asus ENGTX280/HTDP - 1 GB - PCIe - TV+2xDVI 394,10 DVD Writers 1 DVD±RW Aopen DVR20X - Retail 24,73 Totaalprijs excl. montage 1.140,53 dit zou ik wel willen hebben als gamer
gamen doe ik niet zo heel veel.. wel heb ik de sims liggen en deze wil ik wel weer gaan spelen.. ik wil meer met foto's gaan doen..
echt fotoshoppen? dan kun je wel een ruime hoeveelheid geheugen en videokaart gebruiken. maar voor een hobby pc zou ik gewoon een pctje kopen voor pak hem beet 400 a 500 euro
het is ook niet de bedoeling om een van 1000 te kopen hoor.. we laten hem samenstellen bij een vriend van een collega, is wat scherper in prijzen
ah dus geen kans om belazert te worden winkels zijn tegenwoordig nogal overdreven qua aansmeren met pc's
Wij hebben een quadcore Maar zoals ze hiervoor al zeiden ligt het er echt aan wat je met je pc allemaal wilt gaan doen en aan je budget. Als je toch via een vriend kan kopen, kan die je niet iets adviseren? Hij/zij kent je situatie vast beter als dat wij via internet kunnen raden.
Als je foto bewerkinge wilt gaan doen heb je een behoorlijke pc nodig. Ook als je er dvd's goed op af wilt spelen. Veel opslag spreekt voor zich maar ook een snelle processor en veel tpm (toeren per minuut, weet de juiste naam ff niet meer)