Ik gebruik zwitsal badolie. Deze olie laat een hele vette aanslag achter die ik er niet zo makkelijk af krijg. Ik durf ook niet zo goed met een schuurspons op het badje te gaan, omdat ik dan bang ben dat het bekrast en dat het daarna nog erger wordt. Wie heeft voor mij de schoonmaaktip voor badolieresten in het badje?
Dreft afwasmiddel. Of een ander Multi vetreiniger middeltje voor in de keuken . Die middeltjes werken altijd erg goed tegen olie en vet! Ik zeem mijn ramen met een druppeltje Dreft afwasmiddel in de emmer water, heb ik geleerd van de glazenwasser, die doet het ook zo! liefs Lara
Ik wilde het zelfde topic openen maar met ontvettend keukenspul heb ik al geprobeerd, dat werkte niet hier. Ga de alcoholtip eens proberen!
Ik heb vanavond even snel een beetje dreft puur op een hydrofielluier gedaan toen ik het badje had leeg laten lopen en ben even een beetje over de vetrand gegaan en kwam wel al een hoop af! Ik moet het nog goed gaan doen, maar ik ga ook de alcoholtip proberen
Ik heb de alcohol toennet ook geprobeerd en ik moet zeggen het werkt perfect! Al de vieze bruine olie resten op het witte watje! Bedankt voor de tip!
Ik maak het ook altijd schoon met afwasmiddel en anders met een beetje Cillit Bang (maar 1 keer een fles van gehad, ruikt zo chemisch). Werkte allebei goed.
ik poets het bad altijd gewoon even na met een hydrofielluier (ik gebruik die dingen overal voor).. ben misschien een beetje lui.... maar het badje blijft niet echt heel erg vet volgens mij...
ik maak het badje altijd gelijk goed droog met een hydrofielluier nadat ik het heb laten leeglopen en 1x in de week met een doekje met alcohol. hier geen vettig laagje in bad. liefs doris