Waar vind ik een 'aanhangwiegje' aan bed

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Puck70, 26 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Puck70

Puck70 Bekend lid

6 jan 2008
    759
    0
    0
    Hoihoi,

Een tijdje geleden was er een draadje over een, hoe moet ik het omschrijven, soort aanhangwiegje/vluchthaventje dat je aan je bed kan hangen, zodat je kindje naast je kan slapen, maar je er niet op gaat liggen. Hoe heet dat ook alweer, waar vind ik dat?

En heeft iemand er ervaring mee? Je kan het ook aan boxspings hangen he? Is het handig/raadt je het aan?

Alvast bedankt!

2. Kikkervisje

Kikkervisje Actief lid

14 dec 2007
    235
    1
    0
  3. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Je kan er niet op gaan liggen, maar je dekbed kan wel over je kindje "vallen". In mijn ogen heel gevaarlijk...

4. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.229
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Als je 'm aan het hoofeinde doet en je dekbed goed instopt, en geen kussens gebruikt, kan er niets gebeuren.

5. talia

talia Fanatiek lid

27 nov 2005
    2.561
    0
    0
    kapster
    belgie
    heb altijd met Elyesa in bed geslapen en nu ook met Erenay als moeder voel je je kindje goed aan hoor je gaat er echt niet opliggen of een dekbed over gooien.

6. Puck70

Puck70 Bekend lid

6 jan 2008
    759
    0
    0
    Bedankt! Dat is inderdaad wat ik bedoelde.
    Ik hoor inderdaad ook vaak dat je niet op je kindje gaat liggen (alleen als je alcohol drinkt is die kans er), maar ja, als je op zulke verhalen gaat letten hoor je natuurlijk ook de rampverhalen waarbij het toch gebeurde, of idd dat een kindje onder het dekbed terecht kwam.

7. Nemo

Nemo Niet meer actief

Co sleeper noemen ze het ook wel.

8. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

in sommige ziekenhuizen hebben ze die ook. lijkt mij heerlijk!

Deel Deze Pagina