Ik heb na de vakantie niveau summer beauty gebruikt, omdat ik een beetje een kleurtje wilde behouden. Nu is die uit het assortiment en is nergens meer te krijgen Ik was gister toevallig by de apotheek en zag van die bronzing doekjes van vichi liggen. Ik d8 dat zal wel niet zo bruin worden,meestal werken die dingen niet Hahahaha nou ik werd wakker en mn man die keek me echt aan van wat is die bruine kleur?! hahaha hy noemde me zwarte piet (soort mislukte bruine kleur) het lijkt wel of ik een verkeerde kleur foundation opheb. Schaam me wel een beetje om zo naar buiten te gaan hahaha Ik ga het in het weekend by mn man doen hahaha dan lijkt het of we op vakantie zyn geweest Iemand iets soortgelijks meegemaakt? Weten jullie hoelang die kleur blijft?
hihi zie t al helemaal voor me. Dat is dus de reden dat ik niet van die zelfbruinings producten durf te gebruiken
Haha, sorry, moet er wel een beetje om lachen...Meer omdat dit een actie van mijzelf zou kunnen zijn Maarre....gaat je man er mee accoord dat je het bij hem ook gaat doen??? Zou mijn man NOOIT doen, hahahahaha! (moet ik 'm eerst dronken voeren, en dat is al een uitdaging op zich) Ben trouwens wel heel benieuwd hoe het er uit ziet!
haha! Geen idee hoelang die kleur blijft, idd misschien is scrubben een oplossing? En anders gewoon volhouden dat je op vakantie bent geweest
Heb ooit een keer zo'n spraydouche gehad, was van top tot teen oranje. het kan dus nog erger.. heeft een week of 2 geduurd, scrubben, en beetje water met citroensap werkte wel.
meisje, beetje citroensap verdunnen en goed wrijven (let op je ogen, dat brand namelijk) dan krijg je je kleurtje af volgende keer mss af en toe zonnebank?
hihi ja moet ook wel een beetje lachen... heb die van ambi pur gebruikt 3 jaar geleden geloof ik zo tube zo goud bruine tube. ik denk nou dan doe ik eerst eventjes op me benen doen he ( had van die witte melk flessen ) nou was mooi gelukt hoor. ik denk owh wat daar ken kan rest van me lichaam ook he... ja.. nou nee dus buik kreeg ik strepen op was stukken van me rug vergeten en ook daar vlekken. en me nek was echt zo streep geworden waar ik gestopt was met dat spul..... en het was buiten 30 graden en ik maar binne gebleven... als het nu winter was dan had ik een trui aan gedaan maar staat zo raar he..
wat zal je lekker geroken hebben!!! (ambi pur is luchtverfrisser!, je zult, denk ik, ambre solaire bedoelen!) sorry, zag t al helemaal voor me hoe je in stond te soppen met luchtverfrisser.............
Is de nivea summer beauty niet meer te krijgen!!! He verdories! Die gebruikte ik altijd om mn ergste wit weg te smeren! Werkte super en zat pas te denken dat ik er weer is aan moest beginnen... maja
OOoh help!! Haha, kan je niet helpen helaas. Ik heb zelf ook de nodige missers gehad met zelfbruinende creme's, dus ik gebruik ze niet meer. Eén keer zag ik zo oranje als een umpa loempa. Ik ben rossig, en heb een lichte huid, dus echt GEEN gezicht! Sterkte,hopelijk heb je wat aan de gegeven tips...
HIHI LOL! Lig helemaal dubbel...lekker droog! @TS: heb het zelf nog nooit gehad, maar iemand uit mijn omgeving wel. Die zag idd zelfs oranje!
Mijn moeder had ook eens dat spul, weet merk niet hoor, maar was ook bruininscreme wat je op moest smeren. Mijn zusje had deze stiekem gepakt en dacht ik zal me er eens mee insmeren. Komt ze later beneden, echt overal onder de vlekken Ik zeg kijk eens naar je handen: Ook deze zaten er helemaal onder Wat hebben wij in een deuk gelegen zeg!