hoii meiden.. in dec. is mijn tel gejat. dit was een 1 jaar abbo die ik had afgesloten in aug. maarja ik had geen tel meer dus er moest een nieuwe komen, nu kon ik mijn abbo open breken en dus verlengen met 2 jaar en dan mocht ik een nieuwe uitzoeken, nu heb ik de nokia c7 begin januarie uitgezocht. en heb hier ook internet voor 10 euro p.m bij zitten. MAAR.... nu kan ik hier niet mee op zwangerschapspagina, ik kan niet zien wat ik typ als ik wil reageren en dat vind ik heel irritant. (verder een fijne tel hoor) nu heeft mijn zusje een blackberry en mijn broer ook.. mijn broer heeft een nieuwere versie met uitschuifbaar toetsenbord. deze heeft mijn zusje nu in gebruik, nu mag ik dus haar blackberry gebruiken. maar zij weet niet of mijn internet ook meegenomen word. of dat ik dat eerst moet overzetten,of extra internet moet afsluiten op die telefoon. weten jullie dat misschien ? winkel gaat hier over 2 uur pas open.
ja dat dacht ik dus ook, maar mijn zusje moest vorig jaar wel internet over zetten vanwege apps ofzo ?? en dat koste dan 11 euro p.m nu weet ze even niet of ik met mijn simkaart kan internetten op de blackberry
Voor een blackberry heb je een speciaal blackberry abbonement nodig, anders doen een hoop functies het niet en kun je niet op internet mits je een heleboel aanpassingen doet (best ingewikkeld vind ik persoonlijk)
Die prijzen verschillen zoveel, zou even bij je provider kijken wat dat kost. Ik betaal 7,50 p.mnd voor het internet + abbo kosten.