Ziektekostenverzekering

Discussie in 'De lounge' gestart door trutje, 25 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. trutje

trutje Fanatiek lid

12 apr 2006
    3.411
    0
    0
    Hallo dames!

Ik ben zo benieuwd welke (aanvullende) ziektekostenverzekering erg positief is voor zwangere vrouwen. In mijn vorige zwangerschap was ik verzekerd bij VGZ en daar bleek ondanks dat ik extra verzekerd was dat ik veel minder gebruik van fysio kon maken als bijv. bij Amicon of CZ. Met als gevolg dat ik rechtstreeks betalen moest voor mijn bekkenfysio (en dat is niet fijn als je op het punt staat te bevallen en voor een hoop extra kosten staat).

Vandaar dat ik nu wil gaan shoppen, het einde van het jaar nadert en nu kan het mooi!
    Wie is tevreden en wie niet en welke ziektekostenverzekering heb je?

Alvast dank voor jullie antwoorden!

2. Femmetje

Femmetje Bekend lid

24 mrt 2008
    815
    0
    0
    Hmm vreemd ik zit ook bij vgz en ben heel mn zwangerschap met mn bekken bij de fysio geweest en kreeg gewoon alles volledig vergoed. Ook kraamzorg kreeg ik volledig vergoed.
    En nu mijn dochter is geboren staat zij ook bij mij ingeschreven, met haar ben ik al 4x bij een osteopaat geweest heb ik ook allemaal vergoed gekregen en ze heeft koemelkallergie en krijg al haar voeding (zo'n 400 euro per maand want 1 bus kost 36 euro die zij nodig heeft en ze heeft er 3 in de week nodig want er zit niet veel in) en krijgt ze ook volledig vergoed.
    Dus voor mij is vgz wel heel goed. Ligt er misschien ook aan of je uitgebreid aanvullend ofzo bent. Verder zou ik het niet weten succes

3. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    Denk er wel om dat als je wilt overstappen dat een verzekeraar niet verplicht is om je aanvullend te verzekeren (voor de basis wel uiteraard).

4. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Ik zit bij het VGZ en heb het gezins paket en al mijn fysio is vergoed.
    Anders even bellen de paketten zijn allemaal heel erg veel verandert

5. trutje

trutje Fanatiek lid

12 apr 2006
    3.411
    0
    0
    Goed idee. Ik kreeg juist vandeweek een brief over hoe het volgend jaar zal zijn.

Deel Deze Pagina