Hoe maak je een douchegordijn schoon?

Discussie in 'De lounge' gestart door abcd1234, 12 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Het voordeel van de gordijnen van Xenos is ook.... de PRIJS :D
    Dan kun je nog eens wisselen he :p
    Ik koop liever vaker een nieuwe, dan dat ik een gordijn van 60 euro hang, dan is het zonde om n nieuwe te kopen :) (vind ik dan)

enneee geen vies gordijn?! Dan zul je m wel vaak vervangen of niet? Bij mij komt er onderom zo'n donkere aanslag op, is volgens mij heel normaal. Ik was m ook elke maand, dan is dat weer weg :)

2. abcd1234

abcd1234 Fanatiek lid

28 aug 2009
    1.350
    0
    36
    NULL
    NULL
    Bosi333, dat lijkt me de beste oplossing: ik wil jouw gordijn!! :D

Maar misschien hangt die van jou wat hoger of de stand van de douche is anders, waardoor die van jou minder nat wordt..?

Na alle tips ga ik maar eens bij de Xenos kijken denk ik.

3. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.275
    6.802
    113
    Hij hangt inderdaad 5 cm van de grond af.

Ik heb een plastic van de Hema.

Geen idee waarom hij altijd schoon blijft. Ik heb echt nooit aanslag.

4. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Ik heb een zwarte, dus bij mij zie je geen vieze rand ofzo aan de onderkant. Hij hangt hier wel op de grond, anders word de rest van de badkamer alsnog nat.
    Maar ik zie op mijn zwarte gordijn na 3 weken altijd wel shampoo en zeep resten zitten, dus dan gaat ie mooi op 90 graden in de machine!

En Sweetangel ik ga helemaal met je mee!! Een gordijn van 60 euro hoef ik hier niet! Vind die van de Xenos trouwens hartstikke goede kwaliteit, zou niet weten waarom ik een dure zou moeten hebben. :D
    En idd nu kunnen we nog eens wisselen, een andere kleur badmat, kaarsjes en douchegordijn en de badkamer ziet er meteen anders uit!

Deel Deze Pagina