Vorig jaar heb ik in de opruiming schoenen gekocht voor mijn zoon. Het viel me thuis ineens op dat er 1 schoenzool geler was dan de andere. Ik dacht dat maak ik zo weer wit tegen de tijd dat mijn zoon de schoenen past. Tja, nu is dat moment aangebroken, ben al aan het poetsen geweest, maar zonder succes. Dus mijn vraag aan jullie is: Wie heeft de oplossing?!! Ik zat er ook al aan te denken om de andere schoen ook buiten te zetten in de zon, zodat deze zool ook wat vergeeld (valt het i.e.g. niet meer op), maar wie weet hoelang dat duurt?
Misschien even lekker in de bagger laten lopen? Dan valt het gegarandeerd niet meer op. Zonder gekheid: maakt het écht veel uit?
Tja, maakt het écht veel uit...Nu staat er een zwarte/witte schoen naast een zwart/gele schoen, dat is wat ik nu zo jammer vindt. Het is zo'n dikke gympzool van 2 cm. Het misschien gehoopt dat er een tip zou zijn. Dan toch maar gewoon aantrekken en kijken wat er gebeurd.
tja alleen de zon kan hem zo geel maken. dus als hij ze niet aan heeft die ene in de zon leggen. Hoelang het duurt tja dat kan niemand je vertellen ligt nl. aan het matriaal.