Wat een klere zooi zeg ! Je moet nu echt echt echt met hen gaan praten. Ik zou niet eens in dat huis kunnen leven. Waarom huur je niet iemand voor de tuin in? Als hij echt echt niet wil helpen
Zoals beloofd zou ik een foto maken. En misschien ook wel zoals jullie kunnen zien gaat het er niet om hoe en waarom ik het wil... Nee het "moet" gewoon gebeuren. Niet omdat ik het graag wil maar omdat je je dood schaamt voor buren , visite en eventueel ongedierte wat er op af komt. Het huis is gelukkig af dus hier heb ik geen klachten meer over. De foto van hoe de tuin er uit zag staat op pagina 1. En dit is het prachtige resultaat geworden. Daarom heb ik zo'n hekel aan ergens aan beginnen en het vervolgens niet afmaken
Nee , Helaas niet. Kreeg net wel bericht dat hij MISSCHIEN een aanhanger kon lenen via zijn werk. Maar daar hoop ik maar niet teveel op want de 2 vorige zeiden ook af. Hij roept ook al heel de week : "Als het vanavond goed weer is dan ga ik alles uitsorteren". Niet dus Hij is werken tot half 5 en dan ga ik vanavond toch eens met hem in gesprek in de hoop dat er dan wel iets uit komt waar ik wat mee kan. Een verklaring voor dit gedrag zou al heel wat zijn , misschien kijk ik er dan anders tegen aan.
Vergeef mijn lompigheid ... maar waarom huur je niet gewoon zo'n ding bij de Gamma of zo'n Boedelbak. Dat kost je 25 of zoiets en een bak minder kopzorgen. Niet zo afhankelijk van anderen, geen excuses en vooral geen gezeik. Blijkbaar kan het allemaal niet met geleend spul, dan zul je toch andere maatregelen moeten nemen.
Ik voel een John Williams momentje opkomen Maar zonder gekheid, wat irritant zeg! Ik doe ook wel meer in het huis, maar ml is voor de tuin, het klussen en de auto. En nu voor wat meer dingen. En hij verbaasde me van de week door te zeggen: "Ja, en jij zegt wel eens dat ik mijn rotzooi achter mijn kont moet opruimen en dan heb je ook wel gelijk" Huh? Ik dacht serieus dat je in de tv was gekropen tijdens dit soort opmerkingen van mij. Maar zo vlak voor je bevalling is het niet normaal om je hier druk over te moeten maken.
Normaal gesproken ben ik de beroerdste niet. Dan denk ik maar tja het moet gebeuren en je werkt dus dan doe ik het maar. Maar er is geen haar op mijn hoofd die er over denkt hier met mijn bolle buik tussen te gaan staan. Tussen de wespen , strontvliegen en weet ik wat er nog meer zit.
Dit dus!!! Dat kan een zwangere vrouw namelijk ook doen! Kost je nog minder stress ook. Sorry hoor, maar ik had het al gedaan. Sterker nog; ik had hem nog zelf naar huis gesleept ook als ik geen auto had. Het benzinestation waar ik die dingen kan huren zit hier ongeveer een kilometer vandaan. Moet te doen zijn!
@ Strijkkraal : Heb ik al aangeboden , gisteren weer. Maar dan krijg je : Ja maar ik kan er niet mee rijden. Ja maar Schat , Zolang je vooruit rijd is er niets aan de hand. Ja maar daar op het terrein , van zoveel hectare , moet je achteruit . Nou dan ben je weer uitgeluld , grof gezegd! @ Souries : Nou Heh , Of Rob de tuinman. Zat hij gisteren nog serieus op te zoeken ook Trouwens , De auto was ook zo'n gigantische rotzooi. Niet ideaal om een Maxi-Cosi in te zetten. Dus afgelopen weekend waren zijn 2 meiden hier en heb ik de auto gestofzuigd en tegen de meiden gezegd : Vinden jullie het leuk om samen met mij de auto te wassen. Nou daar genoten ze wel van. En hij zat op de bank voetbal te kijken , koekoek!
Okee, oplossing hier ... Zo'n bak leeg weegt helemaal niets, zeker niet als hij in beweging is. Je koppelt dat ding los, trekt 'm naar je achtertuin (met de trekhaak op zo'n manier dat je de auto er zo aan vast kan maken), vervolgens rij de auto ernaar toe, en hangt die bak eraan. Daarna laad je die bak vol, gaat in de auto zitten ... rechts is gas en gaan met die banaan. En als hij daar op dat terrein is (als het een gemeentewerf is), dan kijkt ie iemand lief aan en vraagt of hij die bak achteruit wil rijden).En als dat niet het geval is, ga je mee, en dan stap je daar uit en dan leid je 'm. What is the f-ing problem hier. Sorry, maar je laat het je ook wel een klein beetje aanleunen dan. Voor ieder probleem (nou ja bijna ieder probleem) is een oplossing hoor. Daarbij als ie MISSCHIEN een bak kan lenen van zijn werk, dan moet ie er toch ook mee rijden?? Ik snap die redenatie niet helemaal denk ik. Ik kan ook niet met een bak achteruit rijden, maar zo kan het ook opgelost worden.
Als hij op mijn vent lijkt, dan werkt dat niet die gaat dan smakelijk meepraten: Ja, daar heb ik jou toch voor?! Wat bij mij wel werkt is als ik hem laat merken dat het mij pijn doet wanneer hij niet wat meer respect op kan brengen. Want dat is iets wat hij dan weer niet wil, dat ik me rot voel..
Weet je wat het is Strijkkraal.... Als hij het niet af kan maken vanwege laksheid had hij er niet aan moeten beginnen. Even een aanhanger halen is voor mij geen doen , lopend , onmogelijk en bovendien zit hetgeen waar ik hem kan huren ook geen 1 km verderop. Had het wel 1 km verderop gezeten dan had het mij nog niet gelukt omdat ik amper het park doorkom met de hond momenteel. Ik heb meer dan genoeg gedaan en wil hem hier bij helpen maar het initiatief mag hij nemen. Ik slaap snachts verdomd slecht , gemiddeld 3 uur per nacht. Heb last van mijn rug - enorm harde buiken en krampkuiten. En ben helemaal op en gebroken omdat ik de laatste maanden al zoveel heb moeten doen. En dat is niet om een partij zielig te doen want dit ben ik niet maar het is de waarheid. Ik kan gewoon niet meer doen dan dat ik doe en gedaan heb. Vind dat ik nu , op huishoudelijke dingen na , moet gaan rusten voor ik straks gebroken de bevalling tegemoet gaat. Ik ga vanavond nog eens rustig een gesprek met hem voeren en als er niets nuttigs uitkomt dan zoekt hij het maar uit met zijn tuin.