@ ShopaholicNL : Ik laat hem echt niet huilen hoor , doet hij helemaal zelf Tja als er iets moet gebeuren en je bent liever lui als moe dan uhhhhh " Zou ik ook huilen " wou ik zeggen maar dat is dus niet het geval. Gevalletje medelijden kweken denk ik. Nou ik vind het op zijn Rotterdams gezegd : Zeer gescheten Dit heeft hij vaker gehad en dan had ik wel medelijden maar kan er nu geen medelijden meer mee hebben. Hij is enorm lui gemaakt , nou bij mij doet hij maar wat. Straks een kleine , beide een baan en de taken verdelen. En ik maak af en toe wel rot opmerkingen hoor! Als "Help mijn man is klusser op tv komt bijv" Kijk schat , kan je wat van leren Met Ik doe toch mijn best komen we er niet. Zijn best doet hij een uurtje en daarna ploft ie neer. Geef hem morgen weer een flinke klus en kan ik zelf ook mooi verder. @ Smurf1985 : Dit herken ik nu al inderdaad. Ben er ook bang voor. Dat ik elke keer moet zeggen : Wil je dit , kan je dat. Zal met stickertjes gaan werken.. Als je goed je best gedaan hebt krijg je een sticker * zucht* @ Sterre82 : Goed gelezen. Hij is ook zo zielig @ DeesDees : Hihi , Als hij me dat flikt dan zaag ik morgen de poten los. Zal hem dan een stoel aanbieden als hij morgen aan het zweten is
Geeen poten loszagen. Pleurt ie om breekt ie zn been en ligt ie zes weken op de bank je kast leeg te vreten en met een zielig stemmetje om een colatje te vragen.
Wat een heerlijke reacties lees ik hier! En TO: Mijn moeder heeft het 25 jaar uitgehouden met mijn vader, die is precies zo. En het is zo'n lieve man. Maar die luiheid.. Pffff... En nu heeft ie net zo'n luie vrouw. Je wilt niet weten hoe het huis eruit ziet... Ik hoop dat je vent gaat inzien dat hij zo niet lekker bezig is.. Op deze manier ben je zo onderhand beter af zonder man.....
Accepteren en accepteren. Echt anders word je knetter. Bij nr2 moest er enkel gyproc nog gezet worden (ijzeren geraamte stond al) en vloer opgeschuurd; verven moet ik nl doen. Daar heeft hij 18 MAANDEN overgedaan, van bij de zwangerschapstest tot ze ongeveer 9 maand was. En toch zat hij elke zaterdag in die kamer, weet nog niet wat hij daar uitvoerde. Dus accepteren en voorkomen, in mijn nieuwe huis heb ik de trap laten vernissen door de bouwfirma (kostte mij 600 euro) maar als man het zou gedaan hebben hadden we een paar honderd jaartjes geduld nodig gehad. Tuinhuis moet gezet, heb al aan broer en schoonbroer gevraagd. Kast boven wc van ikea ophangen, doos met kast zo manoeuvreren dat ze de hele wc versperd en dan kan hij niet verder. En dan heeft het nog een hele dag geduurd om ze ineen te vijzen en op te hangen. Enz...
Mannen, als ze iets moeten doen is het altijd teveel. Hier krijg ik altijd een antwoord "dat doe ik straks wel, of morgen". En het komt er nooit van. We hebben zo'n 4 maanden geleden een nieuwe lamp gehaald voor in het toilet, die hangt er nog niet, dus ik zit al 4 maanden in het donker. En de kinderkamer is nog altijd niet af, onze zoon is ondertussen bijna 9 maanden en zijn bedje staat nog altijd beneden in de woonkamer. Soms zou je er gek van worden.
Nee hoor lang niet altijd! Voor mijn vriend lijkt niks te veel. Zit ik rustig in de tuin, heeft hij voordat ik het doorheb ineens de heg gesnoeid. Of ik ben voor mijn gevoel heel even boven, kom ik weer beneden en heeft hij de hele keuken opgeruimd en schoon! Die man is geweldig ) Nadeel daarvan is wel dat ik mezelf een lui varken voel nu ik slap en lamlendig op de bank zwanger en misselijk lig te zijn maar ach dat komt ook weer goed.
Kun je hem even doorsturen naar hier? Kan hij mijn man iets bijleren. Ik ben al blij als de mijne er aan denkt de vuilniszakken buiten te zetten. Dat is zowat het enige wat hij doet.
Mijn man is erg "vergeetachtig" zelf zeg hij door add. Er zijn dagen bij dan doet hij heel veel. Maar ook dagen dat ik denk, man je had het beloofd doe het dan ook. Ik mag hem wel continue helpen herinneren, maar er zelf iets voor doen, doet hij toch echt niet.... Af en toe, mannen...
geweldig dit. mannen zijn soms echt mega lui. hier ook 1 hoor. wonen hier nu ruim 2.5jaar en hij heeft vorige maand eindelijk 2 planken opgehangen en een fotolijst. oja en plankje in de wc. zegt ie zelf erna: nou dat viel toch wel mee? ehh ja waarom deed je dat dikke 2jaar geleden dan niet als het zo gepiept is?! we staan op t punt te verhuizen... En de voortuin is echt een boesh boesh. 3weken terug hebben we besloten te gaan verhuizen en volgende dag stond ie de voortuin leeg te trekken (huur huis!) met babykamer duurde het ook eeuwen. wilde 1 muur rood hebben en verder was alles goed zoals t was. hij heeft het 3 maanden staan uitstellen en toen heb ik zelf de verfpot maar gepakt en ben begonnen. meneer kwam naar boven rennen, trok kwast uit mn handen en stuurde me de kamer uit 'nee dat mag jij niet doen met die dampen, dat doe ik wel ff' ..... ja en dan kan ie t opeens wel he als ik mijn man iets wil laten doen, begin ik zelf met een chagrijnige houding en dan neemt ie t vanzelf wel over want dan krijgt ie schuldgevoelens duurde ff 3jaar voor ik doorhad hoe ik hem aant werk kon krijgen, en dit is de enige manier. dus dan maar met schuldgevoel 2 kids zijn paar maanden terug op 1 kamer samen gegaan. moesten kasten halen(ikea, stuva serie) en hij ging de auto uitladen, zette t netjes boven in de gang neer en liep naar beneden, ploft achter zijn pc. ik ben meteen aan de slag gegaan(kids waren niet thuis dus had lekker mn handen vrij) hij kwam uiteindelijk ook maar helpen met veel gemopper dat zijn vrije dag eraan gaat zo. ja mijn vrije dag ook p*k! maar t moet gewoon gebeuren
Wat zegt je man als je zegt dat hij NU die zakken weg gaat brengen of dat hij NU aan de tuin gaat beginnen. Bij mannen moet je ontzettend direct zijn. Ik zou compleet flippen.... en iets roepen in de trant van "jij met je kleinzerige gedoe over je knieën....doen niet zo kinderachtig en niet zeuren, wie is er hier nou zwanger??"
Ik ben benieuwd of TS naar mij heeft geluisterd en vanochtend om 7 uur de wekker heeft gezet en hem aan het werk heeft gestuurd?????
Dat werkt hier ook nog het beste! Gisteraaf; vl zegt zo ik doe lekker helemaal niks meer vanavond en ploft op de bank... Ik: Ow ok..... Hij; wattist? Ik: Ow nee niks maar had nog boodschap nodig maar dan komt dat morgen wel... Een minuut stil... Schaaaaat? Schrijf effe op wat je nodig hebt dan rij ik wel even.... Werkt perfect Oja en "morgen" betekend bij mannen: dat doe ik misschien als ik zin heb in de loop van volgende week maar je moet me er dan wel drie keer aan herinneren.
Wat verschrikkelijk allemaal zeg, ik ben blij dat mijn man gewoon uit zichzelf dingen oppakt, of een mannetje stuurt. Toen ik zwanger was kreeg ik 500 euro voor een schoonmaakster als kadootje, heb ik de hele zwangerschap mijn badkamer niet schoon hoeven maken
haha ja dat werkt toch echt het beste. dan gaan ze keertje soort van nadenken of zij het anders toch maar moeten gaan doen is een sneaky methode en mn man vermoord me als ie erachter komt dat ik dat misbruik, maar dat is t enige dat werkt anders doet ie nooit iets. en idd, morgen = ik kijk wel of ik er ooit nog zin in heb en doe t dan waarschijnlijk toch niet