Even snel via mijn telefoon. Hij is bezig maar kan nu niet verder. De tuin ligt gewoon te vol dus heb aangeboden om een aanhanger te huren voor een dag. Zodat we verder kunnen maar dat viel hem niet zo goed geloof ik Ben ermee bezig en ik doe toch mijn best , alweer met een jank smoelwerk! Heb hem gezegd dat je met hem niet over werk of opruimen kan praten zonder dat hij begint te janken. En dat ik momenteel echt van dit hele zooitje walg! Ben er echt even helemaal klaar mee en daarom zoekt hij het maar uit met zijn varkensstal en ga ik zo boven opruimen. Hij kijkt dan maar hoe die het doet maar zondag zal die klaar zijn. Hij wilt niet luisteren dan bekijkt hij het maar. Ben nog zo vriendelijk om te zagen in de tuin en te helpen maar meneer doet toch zijn best? We zullen zien Natuuuuurlijk zit hij nu achter de pc!
stekker eruit trekken en aan het werk zetten. tuurlijk een lunch break is altijd toegestaan maar dat zal t vast niet zijn. en anders zeg je 'hoe je het doet moeje zelf weten, maar als t zondag niet af is slaap ik wel bij *ouders/zus/broer/vriendin* tot het af is' good luck!
Hij is de tuin weer in maar snapt niet dat we naar de stort moeten geloof ik. Is leuk alles ophopen maar het moet er niet alleen uit maar ook leeg! Zal hem roepen voor noodles zodat hij weer fris en fruitig verder kan.
zijn net van die opwind hondjes. ff energie erin en hop hij kan weer uurtje wat doen misschien moeje gewoon zegge 'schat ga je mee' en als hij vraagt waarom 'nou die bende moet naar de stort, ff aanhangertje halen' en dan met de sleutels richting de auto lopen. als ie niet mee gaat is het echt een boerenpummel
Hier ook zo'n vent die alles afschuift op z'n medicatie want "daar word ik zo vergeetachtig van".. Alsjeblieft zeg,droplul..kom eens met wat nieuws..:x Ik vraag al 4 weken of hij wat scharnieren wil oliën met WD40,vraag er dan gelijk bij hoe groot de kans is dat hij het ook daadwerkelijk doet.. Ik kan dat zelf ook best maar dat vertik ik! Hij zei gisteren nog tegen mij: "Morgen ff stofzuigen en dweilen he,het is nodig"
Pffff wat een flapdrol... Moet wel eerlijk toegeven..... Hij bezorgd me wel leedvermaak Maar jeetje, ik had me koffer gepakt.... En gezegd: zolang het niet klaar is wat ik klaar wil hebben, ben ik ergens anders te vinden waar het geen varkensstal is:x Misschien dat dan het kwartje valt... Als het kon had ik de energie van Vl. Wel ffkes doorgestuurd.... Hier met 6 wkn zwangerschap al de kamer zo goed als klaar...
Heb net een adresje gevonden voor een aanhanger. Desnoods voor morgen vroeg! Maar hij beweert er niet mee te kunnen rijden. Hier achter woont een vriend van hem dus vroeg net of die kon rijden. Ja dat weet ik niet.... Tja dan weet ik het ook niet heh! Ik vind het echt best hoor haha. Hij ziet maar hoe die het doet! Ben geen kleuterjuf
Ligt trouwens een hele perenboom in de tuin. Ik slaap graag met het raam open. Lig vanmorgen te slapen draai me om word ik in mijn poot gestoken door een wesp. Zitten volop wespen in de tuin nu. Als er morgen geen vervoer geregeld is dan laadt ik onze eigen auto vol. Jammer dan
Dat kan hij wel! Dat is gewoon onzin ! Zolang hij niet achteruit hoeft te rijden, komt het goed MORGEN die aanhanger ophalen dus! En anders doe je het zelf.
mijn man durft t ook niet. hij kán t misschien wel, idd zolang hij niet achteruit hoeft te rijden. maar mijn man zou het ook niet doen hoor
Schoppen, schoppen en nogmaals schoppen Je bent een kerel met een rijbewijs; dus je kan ermee rijden, klaar! Die van mij schop ik ook gewoon een hoge bestelbus in.
haha nee. ik wil hem niet tegen zijn zin in de weg op sturen met een kar erachter en hij met soort van angst op de weg zit. dan vraag ik mn pa wel ff om te rijden
Dat komt omdat ik hier regelmatig hoor: WANNEER ik straks terug kom, is er hier gestofzuigd - en dat soort grapjes. Dat meent hij totaal niet (wel een klein beetje, maar niet als in 'dwingend' ofzo) maar dat kan hij dan ongeveer 1804x harder en feller terugkrijgen wanneer het zijn beurt is om iets te doen Verder hou ik gewoon van lekker productief bezig zijn OP ZIJN TIJD, wanneer dat dus nodig is. Ik ben iemand die graag niks doet en flink wat af luiert, maar er is een tijd van werken en een tijd van chillen!
Als ik mijn man zou vragen te rijden met een aanhanger en er gaat wat mis, dan heb ik het gedaan Dus ik zou dat ook niet snel doen... als er iets is wat ik haat is het als hij 'ik zei het je toch?' zegt :x
Mijn antwoord is dan altijd direct: nou, je hebt het op zijn minst geprobeerd, je hebt je ervoor ingezet en nu weet je het zeker! Ik kan er namelijk niet tegen wanneer iemand van tevoren al begint met: lust ik niet, kan ik niet, nee, dat gaat fout etc. Je gaat het eerst maar doen en daarna mag je er een oordeel over vellen. Negenennegentig van de honderd keer lukt het namelijk wel Ik ben niet zo van het mis gaan... Gewoon uit je doppen kijken! Whahahaha, oké, ik ben gewoon een pushende dare devil. Die tuin had bij mij ook al af geweest! Al had ik het zelf moeten doen.
Hahaha , Leuke reacties weer. Nou hij was weer aan het puffen en aan het doen maar de tuin is klaar op betegelen en de rotzooi wegbrengen na. Dit gebeurd morgen , kan hij de dag daarna tegels leggen. Ik heb boven alles opgeruimd , heerlijk de douche uitgenomen. De kamer van zijn meiden en onze kamer gedaan. Nu moet ik heel even pauze hebben want word toch zwaar met een buikje En meneer is heel de kelder aan het opruimen en eigenlijk niet te stoppen. Dus ik mag even niet klagen maar volgens mij is hij vanmiddag in de tuin gestoken door een werkbij Zal hem vanavond een dotje complimenten geven dan maar. Hoop dat dat motiverend is om dit "gedrag" vort te zetten hahaha.