Ik wil muziek op mijn telefoon zetten om dit dan bijv in de trein te beluisteren.(via headsetje uiteraard) Nu is mijn vraag hoe doen jullie dit? Als ik het vanaf cd moet doen dan ben ik uren bezig omdat ik van sommige cd`s maar 1liedje wil. En hij geeft dan aan dat het bestand niet op me telefoon gezet kan worden. Ik weet dat ik kan downloaden maar dit is een geleende pc dus dat doe ik liever niet, stel dat er een virus ofzo opkomt. hebben jullie hier ervaring mee?Hoe doen jullie dit?
Wat ik doe is gewoon muziek van pc naar telefoon. Maar zie dat je nie op je eige pc zit. Ehm, wat je dan zou kunnen doen is naar ranktones.com Als je je daar aanmeld (gratis) kun je via je telefoon muziek downloaden. Zo heb ik er ook een aantal gedaan.
Ik zoek de liedjes die ik wil op via Youtube en met een youtube-converter zet ik ze om naar mp3. MicroSD kaart van mijn telefoon in de computer en dan de bestanden kopiëren en klaar !!!
als je een smartfoon hebt kun je een muziekdownloader op je telefoon zetten via de appmarket en zo de liedjes downloaden.
mijn dochter doet dat op via usbstick en dan op de mobiel. precies weet ik het ook niet, hihi. vind het altijd een heel gegoochel.