Welke babyfoon raden jullie aan??

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Mama092013, 20 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama092013

Mama092013 Fanatiek lid

23 feb 2013
    1.276
    17
    38
    Vrouw
    Ik werk in de gehandicaptenzorg.
    Brabant
    Hallo dames,

Ik ben op zoek naar een babyfoon, maar zie door de bomen het bos niet meer.
    Ik heb werkelijk geen idee waar ik naar moet kijken.
    Ik zou het iig wel prettig vinden als de babyfoon een redelijk bereik heeft.
    Verder... Ik hoor graag tips!

2. Senn

Senn Bekend lid

22 okt 2010
    713
    0
    16
    Wij hebben de Luvion Grande Elite (met camera), die is super! En we hebben ook een Avent babyfoon (om mee te nemen), die is ook super. Hangt er een beetje vanaf wat jullie willen. Voor mij had het in eerste instantie niet persé met camera gehoeven, maar we kregen 'em van mijn schoonouders. Bij ons zit de camera aan de muur vast, dus die is niet even makkelijk mee te nemen, vandaar dat we de Avent er toch nog bij hebben gekocht. Wat ik vooral belangrijk vind, is dat je de temperatuur kunt aflezen op de ontvanger en dat je niet alleen het geluid, maar ook alleen de lampjes in kunt stellen als er geluid is. Dan voldoet de Philips Avent helemaal! De Avent reageert overigens ook beter op geluiden dan de Luvion. Bij Avent kun je ieder zuchtje bij wijze van spreken horen, maar bij de Luvion moet er toch al wat harder geluid worden gemaakt, wil je deze door de babyfoon horen. Je hebt dus wel beeld...;) Succes met kiezen!

3. Desiderie

Desiderie Lid

31 dec 2012
    16
    0
    1
    NULL
    NULL
    Wij hebben de avent met camera. Volgens mijn man en ik de beste koop ever, wat fijn om onze 2 jarige te kunnen zien als hij slaapt!! Vaak even stiekem gluren als ik erlangs loop, heerlijk. :)

4. deetje8

deetje8 Bekend lid

29 nov 2012
    781
    0
    0
    Wij hebben de luvion met camera.. Maar nog niet in gebruik. Bij het testen bevalt het beeld in ieder geval goed.. Heel duidelijk..

5. Mama092013

Mama092013 Fanatiek lid

23 feb 2013
    1.276
    17
    38
    Vrouw
    Ik werk in de gehandicaptenzorg.
    Brabant
    Oké, bedankt voor jullie reacties.
    Ik zelf twijfel over een babyfoon met camera omdat ik bang ben dat ik dan continue alles zie.. Ik denk dat ik daar juist ook zenuwachtig van wordt.. Ik zal wel eens rondkijken bij de Philips avent babyfoons, die zie ik toch steeds voorbij komen, waar mensen tevreden mee zijn :)

6. Anne1988

Anne1988 Actief lid

20 mrt 2012
    371
    0
    0
    Verzorgende IG ouderenzorg
    Schijndel
    Wij hebben de Alecto DBX79, en we zijn super tevreden! Er zitten allerlei muziekjes in, en een mooi nachtlampje!

7. Minerva

Minerva Niet meer actief

Wij krijgen de Luvion Grand Elite van mijn ouders. Ik wil graag eentje met camera. Lijkt me reuze handig!

8. o0melis0o

o0melis0o Actief lid

29 jun 2012
    471
    6
    18
    Vrouw
    Dierenartsassistente Paraveterinair - in wording
    Heerlen
    De eerste dagen keek ik ook heel vaak op dat schermpje en dan ga je jezelf af en toe wel gek maken ja. Heb toen bewust het beeld verder weg gezet en op een gegeven moment kijk je dan steeds minder, maar het blijft wel ontzettend fijn om tussendoor te kunnen kijken :) Ik zou geen babyfoon zonder beeld meer willen :).
    Wij hebben de luvion platinum 2. De grand elite schijnt beter te zijn, maar die was ook een stuk duurder, ons iets te duur. wij zijn tevreden over deze luvion in ieder geval :)

9. edelweiss

edelweiss VIP lid

24 jan 2013
    7.328
    474
    83
    Wij nemen ip camera dan kunnen die doorschakkelen op de telefoons en tablets

10. renaatje86

renaatje86 Bekend lid

4 feb 2011
    597
    22
    18
    Ik ben kapster
    in het mooie drenthe
    Wij hebben de alecto DBX-88 op aanraden van het grootste miskoop en aanraders topic. Ik wou ook graag 1 met ver bereik, deze heeft een terugspreekfunctie die ik nu vaak gebruik wat ideaal is! Wij hebben de tweede op komst en ben van plan om dan ook een 2e babyfoon te kopen. Misschien eentje met camera zodat ik kan zien wat de oudste in bed uitvreet!

Deel Deze Pagina