welke verzorgingsmiddelen van te voren halen?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door ml80, 20 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ml80

ml80 Actief lid

21 okt 2007
    221
    0
    0
    Bij Arnhem
    Hallo!

Ik heb een vraagje: in de winkels staan wel honderd verschillende verzorgingsproducten die je kunt halen voor je baby. Mijn vraag is welke je het beste van te voren al in huis kunt halen bv shampoo, lotion etc en ook welke medsche dingetjes, zoals bv paracetamol.

En welke soort (merk) luiers halen jullie van te voren en in welke maat en hoeveelheid? ik heb geen verstand van de maten..

Wel veel vraagjes...alvast bedankt!

Groetjes

2. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.817
    4.057
    113
    Ik heb voor de verzorging wel shampoo, lotion en allerlei badproducten en zo in huis.
    Geen medicijnen of zo.
    Luiers heb ik ook al. De meeste merken hebben een 'new born'-maatje (maatje 0 geloof ik), dus die heb ik gehaald.

3. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Vooral niet te veel inslaan! Je wilt niet weten hoelang 1 zo een flesje wasgel mee gaat. En stel dat je zwitsal koopt (bergen) en je kindje kan er niet tegen. Je kan beter gewoon 1 flesje wasgel en bijv 1 flesje haarlotion en 1 flesje bodymilk kopen. Ipv een hele voorraad.

Parracetamol zou ik nog niet in huis halen (hier tot nog toe nog nooit gebruikt *klopt even af*)

Luiers heb je van verschillende merken NewBorn, maatje 1. Ik zou 2-3 pakken in huis halen. Zitten geloof ik 28 luiers in een pakje, 7 verschoningen per dag, tel maar uit, je bent er zo doorheen. (merk, hadden wij eerst Newborn van Pampers, later Newborn van Huggies, en nu Newborn maat 2 van Huggies.

4. sassie1980

sassie1980 Fanatiek lid

30 dec 2006
    2.292
    0
    0