Vind het heel erg goed van je dat je het durfde aan te geven. Met je familie is dat vaak toch lastig omdat je nog langer met elkaar door moet. Ik ben blij dat eerst je moeder begrip kon opbrengen voor jullie situatie en nu je zussen ook , heel fijn. Geniet nog van de zwangerschap en hopelijk kunnen jullie het financieel straks goed redden. Jullie doen daarvoor nu in ieergeval heel hard je best.
de meeste hadden al gereageerd op jouw, bij deze nog een keer. denk toch na wat je typt mens! Ongelooflijk! Ts, las dat er een oplossing is, gelukkig. En zoniet, dan je eigen niet verplicht te voelen om te gaan. Verplichten , zoo daar moeten ze echt niet bij aankomen bij ons. geniet van je zwangerschap, xxx
Wat een belachelijke opmerking, je klinkt als een over het paard getild verwend kind. En nog helderziend ook bovendien, schaam jezelf. Er zijn best veel mensen die een week moeten eten van 60 euro! OT mooi dat het zo kan ts.
Oh verschrikkelijk met 37 weken hele avond uit eten! Recht op zitten is verschrikkelijk en er past niks meer in je buik Kzou er al geen zin in hebben ookal zou ik miljonair zijn
Wat lief!! Het wordt een jongentje! Ligt voor op groei qua benen, hierdoor hebben we als advies gekregen broekjes niet te klein aan te schafden hihi
Ahh dan kan ik je niet helpen! Heb echt een tas vol roze.spul en jurkjes. Dat kan je hem niet aan doen