Hoe maak je je sexie

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Que, 15 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.446
    1.843
    113
    Of dat ze juist extra zin in sex kreeg bij het zien van zijn halve stijve?

2. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    ik heb ook loshangend vel!:$
    Maar ik begin echt niet aan een buikwandcorrectie!!Ik heb nou eenmaal een hele dikke buik gehad toen ik zwanger was! Maar mijn vriend vind me nog steeds aantrekkelijk!:p

3. Seth

Seth Niet meer actief

ja zou ook nog kunnen.....

4. mama van Marit

mama van Marit Niet meer actief

Mijn man vind mij ten alle tijden mooi. Met straie of zonder, dik of dun. Hij is verliefd op mij en niet op mijn lichaam. Thans dat is voor hem niet het belangrijkste. En natuurlijk let je daar wel op bij de eerste onmoeting, maar dat was 8 jaar geleden

5. tweemeisjes

tweemeisjes Niet meer actief

JA!
    Zo is het maar net.. bah, ik vind het zo jammer. Vrouwen moet je niet beoordelen op het uiterlijk. Hopelijk draait hij snel bij! :)

6. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.446
    1.843
    113
    Btw kan ik best nog snappen dat sommige mannen niet van dikke vrouwen houden, net als dat sommige mannen niet van dunne vrouwen houden. Smaken verschillen nu eenmaal, hij maakt iig netjes zijn gevoel duidelijk....Maarrrrrrrrr, een zwangere buik is natuurlijk wel wat anders dan "dik" zijn, maar mss maakt dat voor hem niet zoveel verschil en vind hij zo'n buik gewoon "sexremmend"? Ik moet zeggen dat mijn man geen problemen had met mijn buik toen ik zwanger was, maar wel met het idee van sexen en ons baby'tje zo dichtbij..En ikzelf wilde eigenlijk wel elke avond qua gevoel, alleen lichamelijk voelde ik me dus totààl niet sexie met die dikke buik, zodat ik meestal mezelf wel hielp:) Ik voelde me gewoon zo ongemakkelijk tijdens sex met mijn man, terwijl ik zo'n zwangere buik had. We hebben ook weleens sex gehad (ja, het gebeurde heel soms weleens) en dan voelde ik tijdens de daad mijn baby bewegen. Nou, dan was het eigenlijk alwel klaar voor mij hoor...

Zo hebben beide sexen hun eigen gevoel over sex tijdens de zwangerschap, alleen kunnen sommige mensen (man of vrouw) het soms een beetje onhandig duidelijk maken wat ze tegenhoud..

7. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Vind het echt lomp van je vent dat die dat zegt... Je bent zwanger en niet dik. En ook al was je niet zwanger maar wel dik dan nog zeg je zoiets niet in mijn ogen. Snap best dat mensen op verschillende types valt zoals loetje zegt, maar jeetje je bent zwanger zeg....

Mijn man vond mij ook mooi tijdens de zwangerschap. Alleen sex vond hij iets minder tijdens de zwangerschap mede omdat hij het wat eng vond. Daarom stond dat op een laag pitje.

Is jou vent mister perfect dan? Met sixpack etc???

8. ikkelies10

ikkelies10 Fanatiek lid

31 jul 2007
    2.139
    0
    0
    thuiszorg
    noord-holland
    ik vind idd ook dat je man nogal vreemd reageerd..

maar ik kan me wel voorstellen van je man dat hij het minder aantrekkelijk vind..
    ik heb hier met mijn man in mijn zwangerschappen ook over gehad!
    hij zei dat hij me wel heel mooi vind en de buik ook mooi vond.
    we hadden ook nog wel gewoon sex hoor, alleen zei hij dat het wel anders is,hij kon nou niet zeggen dat hij me echt aantrekkelijk vond,p sex gebied. dus zoals je bv normaal een mooi lingeriesetje aan heb.en dan ineens zo'n buik erbij hihi
    hij vond het wel heel mooi,maar niet echt super sexy aantrekkelijk.. snappen jullie het??

en hij zei later wel dat hij het op het eind wel zat was haha ik ook hoor.
    hij vond die buik op het eind maar in de weg gaan zitten met alles...

9. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    nou ik vind het echt beetje respectloos van die man van je
    jij draagt jullie kindje je bent niet wat dikker omdat je je vol loopt te stouwen met snoep en dan nog vind ik dat hij het echt wel anders kan brengen
    dit geeft je zelfvertrouwen echt een deuk... je zou zoiets tegen hem moeten zeggen als ie wat later is op leeftijd en een buikje krijgen....
    ik vind het echt alles behalve tactisch en ik denk dat als mijn man zoiets zou doen dat ie dus echt wel even flink de wind van voren krijgt
    mijn man vond het juist prachtig dat mijn buik in de zwangerschap groeide en ik heb nu nog wel wat los vel maar hij zegt daar niets van hoor
    straks kun je je borsten gaan vergroten omdat hij ze na de zwangerschap te slapjes vind bij wijze van spreken...
    je bent hoe dat je bent nu je zwangerschap en daar moet ie juist trots op zijn...

10. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.274
    6.802
    113
    Ik snap het wel dat je man het niet aantrekkelijk vindt. Dat kan toch?

Niet alle mannen vinden zwangere vrouwen mooi.

Ik moest gister nog erg lachen om mijn man. Die maakt het niks uit maar ik vind mezelf niet mooi nu. Daar lig ik dan met mijn veel te dikke buik ( ja nu al) en hij vindt het nog leuk ook. Ik kreeg echt de slappe lach.

Ik zou me er niet te druk om maken. Na de bevalling komt alles weer in orde, ha ha

11. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    mijn vriend vond me prachtig met die dikke buik vooral omdat niet alleen me buik groter was maar ook me borsten :). hij vond het in het begin wel vreemd om sex te hebben maar na verloop van tijd was dat ook wel voorbij.

wat als je straks niet al je kilos kwijt raakt. heb je dan nooit meer sex of erger zou hij je inruilen alleen daar voor.

12. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Dat zou mijn man toch niet zo hoeven te zeggen, na de 2 zwangerschappen heb ik overal striemen en een hang buik van hier tot aan tokio, en toch vind hij me mooi. Ik vind ook liefde zit aan de binnenkant en niet aan de buitenkant.

13. Jodelahiti

Jodelahiti Fanatiek lid

10 jun 2009
    1.779
    0
    0
    Brabant!
    Toen ik nog een kleinere buik had, liepen wij tegen hetzelfde probleem aan. Niet dat hij me echt onaantrekkelijk vond maar het idee van sex met een zwangere vrouw vond hij erg raar. We probeerden het wel eens maar dan moesten we erg lachen en giechelen en van sex kwam dus niets.

Toch kwam na ongeveer 25 tot 30 weken zwangerschap dat gevoel weer helemaal terug omdat we gewoon zijn gaan vrijen met het licht uit. Dat was even wennen maar voelde eigenlijk heel goed! Op dit moment áls we sex hebben (gaat beetje onhandig nu) is het gewoon met het licht aan hoor!

Voor mannen kan het wennen zijn dat je er zo anders uit ziet. Misschien komt het bij jullie ook wel goed.
    Ik zou er over praten en een keer als het licht uit is wat toenadering zoeken...
    Maak je niet onzeker iig!!!
    Jij draagt jullie wondertje en voor mannen is dat toch een vage bedoeling. Zij voelen immers nog niets!!

Suc6

14. kimmetjuh1981

kimmetjuh1981 Bekend lid

19 jul 2007
    956
    0
    0
    vind de woorden ik houd niet van dik een beetje gemeen van hem overkomen
    jullie beginnen samen aan een kindje
    dan weet hij dat een dikke buik er bij hoort
    en dat is toch het mooiste aan je lichaam op dit moment
    mijn vriend vond t juist heel mooi
    kon niet van mijn buik afblijven
    hij vond t juist mooi dat ik zo slank was en dan zon toeter hihi
    maar goed hier heb jij niks aan
    gewoon even met hem erover hebben meid
    zo heeft hij t wel heel makkelijk anders
    hij zorgt dat je zwanger wordt en voor de rest klaar, zo werkt t niet
    succes meid;)

15. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    uhm ja? zou wat zijn als mijn vent niet meer opgewonden van me raakt, denk dat er dan iets heel goed mis is;).

16. Kletskous

Kletskous Niet meer actief

ik vind het ook erg respectloos. Je draagt wel zijn kind. Zou andersom eens zo moeten zijn. Kijken of ze dan nog zo'n grote bek hebben. Ik vind dit dus echt niet kunnen hoe je man doet.
    Dat je man het eng zou kunnen vinden, omdat hij denkt dat hij de baby pijn doet of iets dergelijks kan ik me wel voorstellen. Maar alleen omdat je een dikke buik hebt en hij het er niet uit vindt zien. zooo die had van mij echt de volle laag gehad.

Hij heeft toch zijn ding erin gedaan om het zo maar even te zeggen. Jullie hebben beide gekozen voor een kindje dus hij ook. Waar moet het anders in groeien....

17. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    ze komen uit de bloemkolen dat weet je toch

18. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Ik zou het echt niet tof vinden als mijn man tegen me zou zeggen dat hij me niet aantrekkelijk zou vinden. Ik zou dan niet eens moeite meer voor hem doen in de zwangerschap. Okeej, die buik is niet handig, maar er zijn altijd wel andere opties. Vind dat hij wel een beetje respect voor je kan blijven tonen.
    Ik heb de ervaring gelukkig zelf niet. Mijn man vond me in de zwangerschap ontzettend mooi. Hij zegt wel eens dat hij zich verheugd op de volgende kleine. Hij vond alles aan me mooi en dat gevoel heeft hij me ook altijd gegeven. En dat deed mij ook juist weer heel erg goed.

Vind het echt een beetje hard van je man om dat echt zo te zeggen. En ook dat hij niet van dikke vrouwen houd. :$ ik zou echt boos zijn als mijn man dat zou zeggen. Tenslotte draag jij zijn/jullie kind.

19. Jodelahiti

Jodelahiti Fanatiek lid

10 jun 2009
    1.779
    0
    0
    Brabant!
    Ik denk dat jullie er samen wél uit willen komen, of niet?
    Er is duidelijk iets wat hem dwars zit. Om nu meteen ruzie te gaan maken of hem de volle laag te geven... dat werkt averechts denk ik. Daar wordt je niet sexiër van ook trouwens :D
    Een hoog viswijf-gehalte doet het over ´t algemeen niet zo best bij de mannen...:D

Probeer er rustig over te praten met hem en ga zoeken waar het onderliggende probleem ligt bij hem.

Alleen maar in opstand komen en alles afkeuren wat hij zegt gaat nooit de oplossing zijn, geloof me!
    Probeer er samen uit te komen, met respect voor elkaar, zowel jij voor hem als hij voor jou!
    Wie weet komt het helemaal goed met jullie sexleven, zelfs als er niet vaak gesext wordt. Als die ene keer per maand dan maar intiem en gezellig is, toch?

20. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    is dit een serieuze reactie op dit topic of niet?

Deel Deze Pagina