Op zoek naar een loods in Utrecht voor fotoshoot

Discussie in 'De lounge' gestart door MissQ, 3 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    #1 MissQ, 3 nov 2010
    Laatst bewerkt: 3 nov 2010
    Voor een bevriende fotograaf ben ik op zoek naar een loods/(opslag)hal/ruimte in Utrecht of omgeving. Er moeten minimaal 10 auto's in passen, 10 tot 15 fotomodellen en een stuk of 8 fotografen. Het zou het mooiste zijn als de loods verwarmd is/kan worden. Wie heeft een loods beschikbaar of weet de gouden tip? (de kosten wil ik het liefst zo laag mogelijk houden ;)). De eigenaar van de loods krijgt ook nog een DVD met een selectie van de foto's die die dag gemaakt zijn!

Alvast bedankt!

2. Charlie007

Charlie007 Niet meer actief

Ken alleen de Fabrique in Maarssen (DeFabrique® Evenementenlocatie) maar daar zal je de kosten wel niet laag kunnen houden. Ze hebben wel een loods in ieder geval. Ik vond het een unieke locatie.

Charlie

3. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Dit ziet er inderdaad wel leuk uit, maar ik betwijfel of ze het leuk vinden om er 10 auto's ingereden te krijgen!

Ik zoek meer een leegstaande loods, mag oud zijn..

4. Charlie007

Charlie007 Niet meer actief

Volgens mij is die loods leeg hoor want zo heb ik hem gezien. Er kan van alles maar ik begrijp wel wat je bedoelt.

Misschien is er iemand met een andere tip.

Succes, C.

5. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.070
    3.862
    113
    Ik had een paar jaar geleden een bedrijfsfeestje in de Fabrique, maar voor zover ik me kon herinneren werden de auto's gewoon in zo'n leegstaande loods geparkeerd.

6. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Ik heb de tip doorgegeven aan de organisatie van de shoot. Ben benieuwd wat ze ervan vinden (en wat de kosten zijn voor de huur................) Heb wel een paar mooie foto's gezien op die site, poepoe!!!

Andere tips zijn nog steeds van harte welkom!

7. abcd1234

abcd1234 Fanatiek lid

28 aug 2009
    1.350
    0
    36
    NULL
    NULL
  8. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824