Hoe slaapt jullie baby?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door tjoebie, 23 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tjoebie

tjoebie Actief lid

1 jan 2009
    215
    1
    0
    Rotterdam
    Hallo dames,

Ben benieuwd hoe jullie baby slaapt, op de rug, zij of buik?

liefs ;)

2. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    op zn buik

3. Miireii

Miireii Fanatiek lid

12 feb 2008
    2.417
    0
    0
    Enschede
    op de rug ;)

4. Niki

Niki Fanatiek lid

13 dec 2005
    1.663
    1
    0
    Venlo
    Meestal op de buik, vanaf een maand of 9 sliep hij eigenlijk standaard op zijn buik, nu wisselt het...

5. Nijntje1978

Nijntje1978 Actief lid

19 mei 2008
    205
    0
    0
    Brabant
    Altijd op haar rug, met de armen omhoog :D

6. EmyD

EmyD Niet meer actief

Ze slaapt helaas alleen maar op haar buik. Vind ik soms wel nog een beetje eng...

7. raspberry

raspberry Niet meer actief

Op haar rug en op haar zij, met de armpjes in wisselende standen, :) Soms naast haar hoofd omhoog, soms omlaag over de deken, soms over haar gezichtje gevouwen...
    Oja, en wat hier ook favoriet is, is ondersteboven in bed liggen. Loopt niet altijd goed af: een half uurtje geleden kon ik rennen omdat het ineens brullen was: had ze zich een kwartslag gedraaid en lag met haar koppie tegen de spijltjes aan de zijkant :( AU!
    Toch maar even weer in de slaapzak gelegd en toen is ze in slaap gevallen, (blijkbaar houdt ze zichzelf ook wakker met al het bewegen, want ze lag daarvoor dus al twee keer een half uur wakker in bed).

8. sjaantje2006

sjaantje2006 Actief lid

22 aug 2006
    443
    0
    0
    Jelle slaapt op zijn rug met de handjes omhoog vanaf de geboorte.
    Maar nu steeds vaker op de buik met de knieen omhoog.En de handjes onder de buik of onder het hoofd.

groetjes sjaantje

9. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    vanaf 2 weken op zijn rug. En sinds hij een maand of 9 is op elke manier die hem goed uitkomt.. Zijn zij, zijn rug, zijn buik, of ergens daartussenin ;)
    Ons kleine draaikont

10. Chantico

Chantico Niet meer actief

11. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Meestal buik, maar ik vind hem ook wel eens in andere 'standen' terug :) Hij gaat eigenlijk zijn hele bed door... Hij ziet er wel altijd uit alsof ie lekker slaapt, dus ik laat het altijd maar zo.

12. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Hier kan ik meneer ook met regelmaat terugleggen. Hij heeft het helemaal uitgevonden! Ik zeg steeds dat hij aan het fitnessen is :) Ligt hij weer overdwars in zijn bedje. Ik vind het wel grappig, maar hij houdt zichzelf zeker wakker met al dat gezwaai met de armen en de beentjes in de lucht :)

13. henkie24

henkie24 Niet meer actief

op haar rug snachts! alleen s'avonds van 7 tot elf leg ik haar op haar zij ivm voorkeurshouding met een handdoek achter haar rug. maar dan kan ik regelmatig even kijken

14. Libra

Libra Fanatiek lid

2 okt 2007
    2.354
    0
    0
    Ingmar sliep in het begin op zijn zij, en nu op zijn rug.

15. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    Op zijn zij. Eerst sliep hij altijd op zijn rug, maar als ik hem nu in bed leg, dan gaat hij direct op zijn zij liggen, pakt zijn knuffel in zijn arm, duim in de mond en weg is hij! 's Ochtends ligt hij vaak nog/weer op zijn zij, al ligt hij ook wel eens op zijn rug.

16. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.719
    3.151
    113
    Vrouw
    Ingebakerd en op zijn rug :)

17. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Op haar buik. Soms doet ze een vliegtuig na (armen weid gespreid), en de andere keer heeft ze haar armen onder zich. En regelmatig duwt ze haar kontje omhoog haha.

18. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    sociaalpedagigisch werker
    Meestal op zijn rug met armen omhoog, maar vind hem sinds vorige week ook wel eens op zijn buik en zij. :D

19. Vlerkje

Vlerkje Actief lid

14 jun 2008
    419
    0
    0
    Receptioniste/Studente
    Op z'n rug. Buikje probeer ik zo nu en dan, maar vind ik nog een beetje eng omdat hij niet zo'n held is met zijn hoofdje omhoog tillen ;)

Deel Deze Pagina