Gebruikt iemand deze foundation, en wat vinden jullie ervan ? Gebruik hem nu een aantal maanden, heb de kleur Fresco (hadden ze opgedaan bij de Douglas en geadviseerd, was op zoek naar een goede vloeibare foundation met veel dekking *heb last van acne* en een mat resultaat) maar ik blijf steeds twijfelen over de kleur, hij lijkt steeds nog iets te donker terwijl Fresco de lichtste kleur is die ze hier in NL van die foundation hebben...
Ik ken de foundation niet, maar om 'm een tintje lichter te maken zou je hem kunnen mengen met een heel klein beetje witte foundation! Dat doe ik als ik een goedkopere foundation gebruik (Essence bijvoorbeeld), want die gaan vaak pas vanaf donkerdere tinten en ik heb een hele lichte huid. Accessoires > Make-up > * Liquid foundation white - Attitude Holland (since 1999)
Kijk, dat is nog eens wat ! Wist niet dat er ook witte foundation bestond. Had wel gehoord dat je foundation die nét iets te donker is kan mengen met je moisturizer of iets, maar die moet ik toch echt opdoen vóór de foundation om een glimhuid te voorkomen... Verder ben ik opzich wel tevreden met de foundation, maar die kleur... Goedkopere kruidvatfoundations werken bij mij niet, en in NL zijn van Estee Lauder Double Wear gewoon geen lichte kleuren te koop...
Zonde! Want Estee Lauder is toch niet het goedkoopste merk... Ik gebruik er normaal eentje van Dior, die heeft wel hele lichte kleuren. Maar dus soms ook een goedkope, geen idee waarom, maar heb ze allebei in huis. Lancôme heeft trouwens ook goede, dekkende foundations en die verkoopt wel hele lichte kleuren. En Lancôme ruikt altijd zo lekker naar roosjes.