hai ik had pas met iemand een gesprek over als je abbo afgelopen is en je neemt geen nieuwe mob dat je kosten per maand naar beneden gaan, maar is dit wel zo? ik ken er niks over vinden op hi
ehm geloof dat je als je minder wil gaan betalen je het abbo naar beneden moet brengen. Heeft niets met je oude toestel te maken hoor.
Dan neem je een sim-only abonnement en die zijn inderdaad een stuk goedkoper. Abo met mobiel klinkt aantrekkelijk, maar je betaalt de telefoon gewoon zelf hoor Ik neem voortaan ook alleen nog sim-only, want ik heb uitgerekend dat dat voor mij in ieder geval goedkoper is!!!
Maar dan verander je zelf je abbo en dat was niet de vraag hahahaha. Als je minder abbo wil gaan betalen moet je dat zelf regelen anders loopt je contract gewoon op de oude manier verder.
Nee dat is niet zo. Als je al een abonnement hebt bij HI, en je wilt minder gaan betalen, dan kan je je abonnement verlengen en kiezen voor een Sim Only abonnement! Dit is inderdaad veel goedkoper omdat je er geen toestel bij krijgt en dus niet d.m.v. het abonnement het toestel hoeft af te betalen! Als je abonnement af loopt en je laat het gewoon doorlopen, zonder het te verlengen of wat anders ermee doet kan het trouwens zo zijn dat je zelfs meer gaat betalen! Als je toendertijd gebruik hebt gemaakt van een actie en dus je hele contractsperiode minder hebt betaald dan gebruikelijk kan het best zo zijn dat je na dat je abonnement is afgelopen opeens wel het bedrag gaat betalen zonder de actiekorting!
Je moet er te allen tijde achteraan gaan anders blijf je gewoon vrolijk betalen wat je altijd hebt betaald Even de Klantenservice bellen om te kijken wat de mogelijkheden zijn en als die niet goed genoeg zijn gewoon overstappen naar een ander (ik werk zelf bij 1 van de mobiele aanbieders.... )
nee ik hoef geen lager abbo, ik ken alleen geen leuk telefoontje vinden en moet m snel uitzoeken, maar toen zei dus die collega als je dat niet doet gaat je abbo omlaag.
Ja, dan verleng je hem dus met Sim Only. Gewoon even bellen en je bent een HEEL stuk goedkoper uit! Ik betaalde eerst voor 500 minuten bij T-Mobile 50 euro en nu bij BEN (zelfde bedrijf, maar ok) 14,95 voor 500 minuten
idd, als je zelf niks doet en geen mobiel uitzoekt, gaan zij niet automatisch je kosten naar beneden brengen. Dit moet je zelf regelen. alleen op het moment dat je contract afloopt en dus contractsvrij bent, kan je dus zelf kiezen wat je wil. doe je niks, gebeurt er niks. of je kan het verlengen met een ander/dezelfde abo en een nieuw mobiel uitzoeken, of je kiest ervoor je huidige mobiel te behouden en kan je besparen op je abo kosten.